פרטי התלונה

תלונות ערוץ הקניות

תלונות ערוצי טלוויזיה

תלונות טלויזיה

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
רכישה בערוץ הקניות נושא התלונה:
‏יום רביעי ‏31 ‏מאי ‏2006 תאריך האירוע:
אזור השרון אזור:
תיאור הבעיה:
ב31 במאי אני רכשתי באמצעות הערוץ ספה מדגם למבדה,בעת ההזמנה נאמר לי על ידי המוכרן שהמוצר שנרכש יגיע לביתי כעבור 14 יום אבל ,ציטוט לרב ההזמנות מגיעות יותר מהר,לאחר שחלפו להם 14 הימים אני פניתי לערוץ בבירור בדבר הרכישה וכאן נאמר לי תפנה לספק,אני פניתי לספק ,כאן נאמר לי על ידי פקידה מאוד לא עדיבה שאנחנו נודיע לך מתי יהי המשלוח יום לפני כן ואני לא יודעת מתי.
אני שוב פניתי לשרות לקוחות בערוץ עם עשרות טלפנים המעבירים אחד לשני ולבסוף ביקשתי לבטל את הרכישה הואיל ואני לא קיבלתי את המוצר מחד וגם לא ברור מתי אקבל,וכאן ההפתעה הנוספת ביטול בבקשה ,אך את הכסף שגבו כבר מהחשבון יחזירו כעבור 14 ימי עבודה אלה הנוהלים ככה זה.
ביקשתי לדבר עם מישהו בהנהלה ,וברגע זה הפכתי לאוייב הערוץ מה פתאום שידבר איתך מישהו בהנהלה.
כדאי לידע את הרוכשים שהעדיבות בעת הרכישה הופכת לעוינות העת הבירור
בזבוז זמן ועדיין אין מוצר או כסף מידי סוג הנזק :

ערוץ הקניות שירות לקוחות

, תגובה:
שרית שם ותפקיד:
שלום רב, תגובה:
מר שגיא הזמין ביום 30.05.06 מיטת למבדה, הזמנה מס' 5399115.
מועד האספקה המשוער היה 14.06.06.
המיטה סופקה באיחור של שבוע ימים ולכן נשלח ללקוח פיצוי בגין העיכוב.
כמו כן, נציגה מטעם ההנהלה חזרה ללקוח ושוחחה עמו בהתאם לבקשתו ביום 14.06.06.
בברכה,
פתרון:
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה