פרטי התלונה

תלונות ערוץ הקניות

תלונות ערוצי טלוויזיה

תלונות טלויזיה

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
עוגמת נפש נושא התלונה:
אזור ירושלים אזור:
תיאור הבעיה:
כתבתי את התלונה על המקרה לערוץ הקניות פעמיים והם אפילו לא טרחו להשיב לי על כך.
להלן פרטי המקרה בקצרה- בחודש מרץ בערך רכשתי דרך הזמנה טלפונית מזרון מערוץ הקניות ערוץ 21.
חיכיתי למזרון יותר מחודש אחרי שהם מתחייבים עד 14 ימי עבודה.
לא קיבלתי שרות הולם עם שהיגעתי לבחור אחד שהיה כל כך אדיב שהוא היה היחיד שבאמת עזר לי.
אחרי שקיבלתי את המזרון היו בו תפרים שנפרמו ואז שוב מסכת ייסורים של עוד שבועיים עד שהם הביאו לי מזרון חדש.
בקיצור ערוץ הקניות צריך בדחיפות לשפר את השרות שלו, שכל אחד מהמוכרים שיושבים מאחורי הטלפון יחשוב שהוא משרת את אמא שלו ואולי באמת אולי זה יעזור.
אני לא רוצה שום טיפול בנושא כי ממש מאסתי מהנושא הזה, אך אני מאד שמחה שיש אתר שאפשר לפנות אליו בכדי להתלונן.
שבוע טוב לכולם.
עוגמת נפש סוג הנזק :

ערוץ הקניות שירות לקוחות

, תגובה:
שרית שם ותפקיד:
שלום רב, תגובה:
הגב' גולן הזמינה ביום 19.01.06 מזרון לטקס, הזמנה מס' 5307200.
מועד האספקה המשוער היה 03.02.06.
ניסו לתאם עם הגב' גולן מועד לאספקת המוצר, אך הלקוחה מסרה שתוכל לקבל את המוצר רק אחה"צ מאחר והיא לומדת ועובדת.
לכן מועד האספקה התעכב והמוצר סופק ביום 26.02.06.
כמו כן, הגב' גולן התלוננה על תפרים פרומים במזרון, בהתאם לכך הוחלף ללקוחה מזרון חדש לשביעות רצונה.
בברכה,
פתרון:
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה