פרטי התלונה

תלונות ערוץ הקניות

תלונות ערוצי טלוויזיה

תלונות טלויזיה

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
הונאה נושא התלונה:
אזור חיפה אזור:
שד' ירושלים 49 , תל אביב 68180 כתובת:
תיאור הבעיה:
לפני כחודשיים רכשנו מערוץ הקניות סירים של חברת מכסף בעלות של 800 ש"ח, בסרטון שמציג את הסירים נאמר שם שלסירים יש ידיות סיליקון שמונעות התחממות של ידיות הסירים. בפועל הידיות מתחמממות כרגיל כמו כל סיר ואפילו קצת יותר!
רק בגלל שנאמר שהידיות לא מתחממות בגלל הסיליקון החלטנו לרכוש את הסירים.
שהתקשרנו לערוץ הקניות כדי שיסבירו לנו למה זה לא תואם את מה שנאמר בסרטון ששודר בערוץ, הם אישרו שזה לא אמור להתחמם והפנו אותנו לחברת מכסף אז אמרנו להם שרכשנו מהם את הסירים ולא מחברת מכסף הם אמרו שמכסף הם נותני השירות ולא ערוץ הקניות.
התקשרנו לחברת מכסף שמסתבר שבכלל אין להם שירות לקוחות, ענתה לנו בחורה בשם סמדר שאמרה שהבחורה שמטפלת בבעיות הנ"ל לא נמצאת כרגע והיא תחזור אלינו, השארנו לה מס' נייד ולאחר כרבע שעה חזרה אלינו בחורה בשם מירב שאמרה שזה כלל לא נכון ושהידיות כן מתחממות ושהנציגה מערוץ הקניות כלל לא מבינה בסירים ושהתפקיד שלה הוא רק לענות לטלפון ועוד הוסיפה כמה משפטים על חוקי הפיזיקה ועל שעות הבישול וגודל הלהבה, כשהסברנו לה שגם בבישול של ביצה קשה שלוקח 10 דקות הידיות מתחממות היא כבר לא ידעה מה לענות והתנערה מאחריות ואף טענה שאני (אסתי) פוגעת בה מאחר ואני לא מקבלת את התשובות הלא הגיוניות שלה. אמרתי לה שאני מתכוונת לכתוב מכתב לפניות הציבור והיא בתגובה ענתה "אני אשמח שתעשי זאת" כאילו שזה לא יעזור לי בכלל. לקראת סיום השיחה מירב התייאשה מלנסות לתרץ ואמרה שהיא מעבירה את הפניה שלנו לאחד מהקבלנים שלהם ושיחזרו אלינו, שאלנו תוך כמה זמן והיא אמרה שאין לה מושג, הוספנו ואמרנו לה שאנחנו נוסיף ונתקשר כל יום עד שנקבל פתרון והיא בתגובה אמרה שאין לה בעיה עם זה וניתקה לנו את הטלפון בפנים!!! התקשרנו שוב לערוץ הקניות, סיפרנו לאחת הנציגות על התנהלות השיחה מול מירב, היא אמרה שהעבירה הלאה את הפניה ותוך 14 יום יחזרו אלינו.
בתודה אסתי ונועם בן עזרא.
עוגמת נפש סוג הנזק :
אנו מבקשים שיחזירו לנו את כספנו או שיחליפו את המוצר למה שהבטיחו בשידור בטלויזיה- לסירים שהידיות סיליקון שלהם לא מתחממות. ופיצוי הולם! פתרון נדרש :

ערוץ הקניות שירות לקוחות

, תגובה:
תלונה נשלחה לחברה, תגובתה בהמתנה
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה