פרטי התלונה

תלונות ערוץ הקניות

תלונות ערוצי טלוויזיה

תלונות טלויזיה

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
אי החזרת הכסף והמשך גבייה נושא התלונה:
אזור ירושלים אזור:
תיאור הבעיה:
רכשנו במכרז מערכת ישיבה
רכשנו בגלל הצבע הספציפי וכן הלכנו במיוחד למשרדי החברה של הספק בר"ג כדי לראות
שמה נאמר שאי אפשר לקבל את הצבע וישר ביטלנו את ההזמנה עוד לפני שההזמנה התקבלה אצל הספק
דיברנו עם הערוץ שלחנו להם פקס פעמיים ואמרו שאין בעיה כספנו יוחזר וללא דמי ביטול כי אין סיבה לדמי ביטול ולא מוזכר בשום מקום דמי ביטול
לא רק שלא החזירו את הכסף אלא ממשיכים לגבות כל חודש כסף
דיברנו איתם שוב לפני שבוע הבטיחו תשובה תוך 48 שעות ועדיין לא קיבלנו תשובה
זו חוצפה וגניבה
הם מדברים על דמי ביטול כאשר הם ממשיכים בחוצפתם לגבות כסף על מוצר שלא סופק ובוטל מזמן
אודה על טיפולכם
כמו כן הם אומרים שאם הייתי מזמין בטלפון לא היה בעיה אז מה ההבדל בין טלפון לאתר שלהם ?
תודה מראש
לפחות החזרת מה שגבו אם לא פיצוי פתרון נדרש :

ערוץ הקניות שירות לקוחות

, תגובה:
שרית שם ותפקיד:
שלום רב, תגובה:
מר קולודני הזמין דרך אתר האינטרנט של הערוץ ביום 20.02.06 סלון "סיציליה", הזמנה מס' 5339085.
הלקוח הודיע לנו ביום 15.03.06 כי ברצונו לבטל את ההזמנה.
ע"פ החוק אנו רשאים לגבות דמי ביטול בשיעור של 100 ש"ח או 5% הנמוך מבינהם (מצוין בתקנון שמצוי באתר).
מר קולודני זוכה על מלוא הסכום, כמו כן לא גבינו דמי ביטול.
בברכה,
פתרון:
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה