פרטי התלונה

תלונות ערוץ הקניות

תלונות ערוצי טלוויזיה

תלונות טלויזיה

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
תנור אפייה לא תקין ללא מענה משירות הלקוחות של החברה נושא התלונה:
‏יום שלישי ‏17 ‏מרץ ‏2015 תאריך האירוע:
אזור ירושלים אזור:
שד' ירושלים 49 , תל אביב 68180 כתובת:
תיאור הבעיה:
שלום רב,
בתאריך 17/3 רכש אבי מר ****** מס הזמנה 1510328 תנור אפיה ov-s-650a המוצר הגיע ב 25/3 פגום בחלקו העליון וכן לא תקין מבחינת החימום, כבר ב 26/3 יצרנו קשר עם שירות הלקוחות של ערוץ הקניות תוך תלונה כי המוצר אינו תקין וכי יש להחליפו, מערוץ הקניות המספר לנו כי העבירו את התלונה לספק ושהוא ייצור עימנו קשר מיותר לציין כי שום ספק לא חזר אלינו וכי למרות הפניות המרובות לערוץ לא קיבלנו שום מענה לא מהם ולא מהספק, בתאריך 30/3 התקשרנו לערוץ הקניות וביקשנו לבטל את העיסקה גם כאן לא נענו וערוץ הקניות התחמק תוך הטלת האשמה על הספק קנט לי. ברצוננו לבטל את העסקה במיידית ולקבל את כספנו בחזרה, שירות מתחת לכל ביקורת תוך התחמקות לאחר קבלת הכספים.באם לא תענה בקשתנו בהקדם נפנה להליכים משפטיים
עוגמת נפש סוג הנזק :
ביטול העיסקה במיידי ללא גביית תשלום כלל פתרון נדרש :

ערוץ הקניות שירות לקוחות

, תגובה:
תלונה נשלחה לחברה, תגובתה בהמתנה
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה