חוסר שירותיות מוחלט |
נושא התלונה: |
אזור תל אביב |
אזור: |
שד' ירושלים 49 , תל אביב 68180 |
כתובת: |
תיאור הבעיה:
לפני כשנה רכשתי מערוץ הקניות סלון-עבדה לי החשבונית והתקשרתי היום לבקש העתק.
ההזמנה הינה ע"ש של אמא שלי ,שולמה באשראי שלי.
הנציגה סירבה להעביר אליי את העתק ההקבלה מהסיבה שלא היה ברשותי את מס האשראי(האשראי הוחלף,וכבר לא ברשותי).
לפיכך ביקשתי שישלחו את הקבלה בדואר לכתובת שמעודכנת במערכת-אך מסיבה לא מובנת לי ,הנציגה לאחר התייעצות עם רונית,סירבה לעשות זאת כי-אין לי את 4 ספרות אחרונות של פרטי בנק.
ביקשתי שוב לשלוח את החשבונית בדואר וציינתי כי זאת לא אמורה להיות בעיה עבורם עקב פרטיות,כי לא ביקשתי שישלחו לכתובת אחרת אלא למה שמעודכן במנוי-סירבה.
ביקשתי מנהל-ופה בכלל התשובה הדהימה אותי-את רוצה מנהל,תפני עם הבקשה בכתב!
ואני כבר לא מדבר על אופן התנהלות השיחה,איך נציגה חזרה כמו טוקי על משפט ששיננה..ואף התעקשה להעביר אותי לעמדת עונש "עמדת ההמתנה"
הארגון הזה שבר את השיא של חוסר שירותיות ללקוח,אני מעריכה, אפילו יותר מהוט..
שירות קטסטרופה.
|
|
|
|
|