פרטי התלונה

תלונות ערוץ הקניות

תלונות ערוצי טלוויזיה

תלונות טלויזיה

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
מוצר פגום נושא התלונה:
‏יום רביעי ‏21 ‏אוקטובר ‏2015 תאריך האירוע:
אזור הצפון אזור:
שד' ירושלים 49 , תל אביב 68180 כתובת:
בטלויזיה סניף חברה:
תיאור הבעיה:
בתאריך 9.10.15 רכשתי סט סירים נאמר לי במעמד השיחה עד שבוע ימים המוצר אכן הגיע באיחור של יום שמדובר פה על עניין עקרוני של זמן יחד עם זאת המוצר הגיע פגום שבור עקב זה ניסיתי להשיג את ערוץ הקניות מספר פעמים ללא שום מענה.
כל שיחה שלי לערוץ מגיע לזמן המתנה של 15 דקות ולאחר מכן ניתוק של שיחה או שמפנים אותי לתא קולי להשארת הודעה שיחזרו אליי.
מסיבה שאינה ידועה אני מקישה את הנייד שלי לחזרה אך המערכת אינה מזהה את המספר נייד שלי ולכן הם לא חוזרים כי אין להם לאן לחזור ולכן אני מבצעת שיחה חוזרת ושוב לאחר המון זמן אין מענה אין אף אחד שעונה לך לא להאמין בוצע מספר ניסיונות למחלקת המכירות כי רק שמה זמינים ואפילו מהירים נאמר לכל נציגי המכירות שאני לא מצליחה להשיג את שירות הלקוחות ואני צריכה את עזרתם כל נציג עובד עפי נהלים ואומרים שישאירו הודעה על מנת שיחזרו אליי תוך 48 שעות תשובה אף אחד לא חזר אליי זה לא הגיוני חברה כמו ערוץ הקניות אין לה שירות לקוחות אין מענה או שום יחס כלפיי הלקוח המוצר השני שרכשתי מהם זה מכשיר לשטיפה בחוץ שהגיע חלק שאינו מתאים למכשיר עברו מעל 3 שבועות אף אחד מהם לא חזר אליי מערוץ הקניות על מנת לוודאות עם טיפלו בי לשביעות רצוני חזרו אליי מחברה של אותו מוצר הבטיחו שיטפלו בזה ועדיין אף אחד מהם לא חזר אבל אותי מעניין ערוץ הקניות כי מהם רכשתי את המוצר אבל שוב אין שירות אין עם מי לדבר אשמח לקבל תשובה מה עושים עם המוצר ומי מטפל בזה.
ברור לי שאני לא אזמין יותר דבר מערוץ הקניות כעת אני רוצה שיטפלו לי במה שכבר רכשתי שיסבירו לי איך להחזיר את המוצרים.
ואיך מקבלים את כספי בחזרה.
אשמח לעזרתכם.
תודה מיכל
עוגמת נפש סוג הנזק :

ערוץ הקניות שירות לקוחות

, תגובה:
תלונה נשלחה לחברה, תגובתה בהמתנה
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה