פרטי התלונה

תלונות ערוץ הקניות

תלונות ערוצי טלוויזיה

תלונות טלויזיה

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
אי אספקת מיטה נושא התלונה:
‏יום שלישי ‏12 ‏ינואר ‏2016 תאריך האירוע:
אזור תל אביב אזור:
שד' ירושלים 49 , תל אביב 68180 כתובת:
תיאור הבעיה:
בתחילת חודש דצמבר רכשתי מיטה מתכווננת כשזמן האספקה היה עד 14 ימי עסקים , כעבור שבוע התקשרו אלי והודיעו שהמיטה תסופק בתאריך 16/12/15 יום לפני עדכנו אותי והודיעו שהמיטה מתעכבת כיוון שיש עיכוב באספקת המנגנון .
עד היום 12/1/16 עדיין לא סופקה המיטה .
כשאימי יצרה קשר עם ערוץ הקניות דרך המייל לשרות לקוחות ובשיחת טלפון נציגת השרות בשם אלינור לא יכולה היתה לנקוב בתאריך האספקה , אמי ביקשה לשוחח עם המנהל אך לצערי רן זיסר לא הסכים לשוחח איתה רק לאחר שליחת מייל אליו למרות שציינתי שנשלח מייל לשרות הלקוחות ביום ראשון 10/1/16 אני רואה בחומרה עובדה זו כיון שאשתי ואני ישנים על הרצפה ואנו כבר עם כאבי גב.

ערוץ הקניות שירות לקוחות

, תגובה:
תלונה נשלחה לחברה, תגובתה בהמתנה
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה