פרטי התלונה

תלונות ערוץ הקניות

תלונות ערוצי טלוויזיה

תלונות טלויזיה

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
אי אספקת המוצר ושרות גרוע נושא התלונה:
אזור הדרום אזור:
שד' ירושלים 49 , תל אביב 68180 כתובת:
תיאור הבעיה:
הזמנתי מיטה בערוץ הקניות דרך האינטרנט ב10/11 קיבלתי תשובה באינטרנט שתוך 6 ימי עסקים המוצר יגיע אלי. בתאריך 17/11/15 אני מתקשרת לערוץ הקניות ורוצה לוודא שאכן המוצר בדרך אלי. נציגה עונה לי ואומרת לי במפורש שאתר האינטרנט מטעה וזמן האספקה למוצר הינו 21 ימים. כעסתי מאודעל כך שאתר וערוץ כזה גדול מטעה את הלקוחות הייתכן?? !!!! בהסתמך על עובדה זו זרקתי את המיטה שלי כי הבנתי שאני צריכה לחכות 6 ימים. הנציגה לא עזרה לי ואפילו לא חזרה אלי שאולי היא תנסה לזרז את ההזמנה. בתאריך 10/1/2016 חודשים לאחר אישור ההזמנה!!!!! אני מתקשרת לערוץ הקניות ומבקשת לדעת מדוע אני עדין לא מקבלת את המיטה????? הנציגה עונה לי שהספק התעכב וזה יקח רק שבוע הבא אך היא תנסה לזרז את ההזמנה ותחזור אלי. גם הבטיחו6 ימים לאחר מכן אמרו 21 ימים ועכשיו עברו כבר חודשים ואני עדין בלי מיטה איך קורה דבר כזה. ושלא נדבר עך כך שעד היום 14/1/16 הנציגה עדיין לא חזרה אלי. אני מתביישת בשרות הזה לעולם לא אני ולא משפחתי יקנו אי פעם מערוץ הקניות. בושה וחרפה אני רוצה שמישהו יתן את הדין לדבר הזה זו חוצפה. אני מרגישה שעושים לי טובה שאני זאת שקונה מערוץ הקניות. אני לא אשתוק על דבר כזה!!!!!#
עוגמת נפש סוג הנזק :

ערוץ הקניות שירות לקוחות

, תגובה:
תלונה נשלחה לחברה, תגובתה בהמתנה
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה