פרטי התלונה

תלונות ערוץ הקניות

תלונות ערוצי טלוויזיה

תלונות טלויזיה

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
קבלת מוצר פגום נושא התלונה:
‏יום חמישי ‏15 ‏דצמבר ‏2016 תאריך האירוע:
אזור הצפון אזור:
שד' ירושלים 49 , תל אביב 68180 כתובת:
תיאור הבעיה:
רכשנו מערכת מחשב HP מחודש בתאריך 15/12/2016 דרך ערוץ הקניות לאחר פרסום בטלוויזיה שהובטח מחשב מצוין,לא זכור לי שאמרו בכלל שמדובר במחשב מחודש אך כשהתקשרנו נאמר שמוצר מחודש אך במצב כחדש, מציאה... קיבלנו את המחשב לפני כשבועיים כולו שרוט, מלוכלך, מלא אבק. כל המסך עם כתמים ושריטות. במחשב פבנים יש חלק משוחרר, "זז בפנים". ידענו שקונים מוצר מחודש אך זה לא מצב של מוצר מחודש אלא מוצר ישן מאוד, משומש שלא ראוי למכירה. הגיע באריזה עם מדבקות של טריד אין. כנראה החזרה מעסקה טריד אין ואפילו לא פתחו את האריזה ולא בדקו את המחשב לפני ששלחו. שליח הגיע ללא שום תאום מראש, השאיר את הקרטונים אצל שכנה... יום למחרת פניתנו לערוץ הקניות. הבטיחו להחליף את המחשב עד /10/01/17 +לתת פיצוי ולתאם החלפה מראש. עד היום ( 09/01/17) אף אחד לא התקשר . פנינו שוב לערוץ הקניות. ענתה נציגה שחוץ מ"בסדר" כל מילה שניה לא יודעת שום דבר. לא יודעת מתי מחשב יוחלף,אם בכלל. ביקשנו לבטל את ההזמנה. נציגה שלחה אותנו לספק לתאם "איסוף"....תוך 14 ימי עסקים....כבר חודש אנחנו ללא מחשב. עם קרטונים שלא יכולים לזרוק וללא כסף. אין עם מי לדבר. שירות מתחת לכל ביקורת. פנינו לערוץ הקניות מס' פעמים גם בטלפון וגם דרך האתר אך לא זכינו לשום התייחסות ,שום טלפון ,שום מייל חוזר. שום דבר......בושה .
ועוגמת נפש ובזבוז זמן סוג הנזק :

ערוץ הקניות שירות לקוחות

, תגובה:
תלונה נשלחה לחברה, תגובתה בהמתנה
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה