פרטי התלונה

תלונות ערוץ הקניות

תלונות ערוצי טלוויזיה

תלונות טלויזיה

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
אכזבה ממוצר - מיטות מתכוונונות נושא התלונה:
‏יום שישי ‏08 ‏ספטמבר ‏2006 תאריך האירוע:
אזור תל אביב אזור:
ת"א סניף חברה:
תיאור הבעיה:
הזמנו מיטות מתכווננות דרך ערוץ הקניות לפני כ 3 שבועות. אתמול הודיעו על הגעת המיטות בין 14:00-17:00 ב 21:00 הודיעו (לאחר צלצולים רבים מאתנו) כי המוביל נמצא בחדרה. הסכמנו לקבל בבוקר אחרי שינה על הרצפה. הגיעו שני מזרנים שונים-אחד קשה ואחד רך ומלוכלך. לצערנו נבדקו אחרי נסיעת המוביל. רגלי המיטה לא מקוריים ונוסרו מבול עץ פשוט וללא עיבוד וגם באופן עקום. לא הצלחנו להשיג בטלפון את החברה (לעיל). על ת. המשלוח רשום אמנון ש. שיווק(אמדאוס) קבוץ גזר.
אנו מבקשים להחליף את המזרון הרך ולהחליף את רגלי המ פתרון נדרש :

ערוץ הקניות שירות לקוחות

, תגובה:
שרית גורמזנו ע.מנהל שי שם ותפקיד:
שלום רב,
גב' שטרית מעולם לא פנתה אלינו אלא פנתה ישירות לנותן האחריות, כך שתלונה זו הובאה לידיעתנו לראשונה.
תגובה:
מבדיקה שערכנו מול הספק- בימים הקרובים יגיע מתקין לטיפול ברגלי המיטה, כמו כן היום תתואם החלפת המזרון מול הלקוחה. פתרון:
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה