פרטי התלונה

תלונות ערוץ הקניות

תלונות ערוצי טלוויזיה

תלונות טלויזיה

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
מוצרים לא תקינים מסופקים דרך ערוץ הקניות נושא התלונה:
‏יום שני ‏03 ‏ינואר ‏2005 תאריך האירוע:
אזור חיפה אזור:
תיאור הבעיה:
לפני פחות משנה רכשתי דרך ערוץ הקניות מחשב ,בערוץ פורסם שהמוצר יסופק תוך 14 ימי עבודה וניתן להחזירו ולקבל את כל הכסף חזרה תוך 14 יום מקבלת המוצר...קיבלתי את המחשב כ 28 ימי עבודה לאחר ההזמנה למרות שכל הזמן נאמר לי בשרות לקוחות שהמשלוח בדרך..לאחר קבלת המחשב ,התברר לי כי הוא לא תקין כלל, התקשרתי שוב לערוץ והם הפנו אותי לחברה בשם טלראן....והתבקשתי לשלוח את המחשב למעבדה בחולון,ונאמר לי שהשליח מגיע אליי תוך 2-3 ימים...לאחר כשבועיים הוא הגיע והמשחב נשלח למעבדה..ברצוני לציין כי אני עובד בעיצוב גרפי וכי רכשתי את המחשב על מנת לייעל את מתן השירות שלי ,וכתוצאה מכך נגרם לי נזק רב והפסד של עשרות אלפיי שקלים בעקבות עיקובים של חברה כזו או אחרת..הוצע לי פיצוי שטלראן יוסיפו לי כרטיס במקום 40 gija ל60 פיצוי ששוויו אולי 50 -80 ש"ח בלבד....
עלבון,כספי,עוגמת נפש,פגיעה בשמי הטוב . סוג הנזק :
פיצוי הולם ביותר בנסיון לתקן את הנזק הכבד שנגרם ל פתרון נדרש :

ערוץ הקניות שירות לקוחות

, תגובה:
שרית גורמזנו ע.מנהל שי שם ותפקיד:
שלום רב,
(תגובה נשלחה ביום 06.03.06 אך טרם הוקלדה)
תגובה:
החלפנו למר הלפרין את המחשב, בנוסף הלקוח קיבל פיצוי. פתרון:
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה