פרטי התלונה

תלונות ערוץ הקניות

תלונות ערוצי טלוויזיה

תלונות טלויזיה

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
פרסום מטעה נושא התלונה:
סבג אהרון שם/כינוי:
אזור חיפה אזור:
תיאור הבעיה:
לאחרונה רכשתי מצלמת וידאו דיגיטלית מערוץ הקניות ,לאחר שראיתי את הפרסום שלה בטלוויזיה.
כשקבלתי את המצלמה באיחור רב ממה שפירסמו.נוכחתי להווכח כי המצלמה סופקה ללא אביזרים נלווים אלמנטריים,כמו כבל usb המקשר למחשב, אמצעי הקלטה (קלטת),והחשוב מכל ...אמרו בהצעת המצלמה בטלוויזיה ,כי האחריות היא ל 3 שנים.בלי כל הסבר נוסף . מסתבר לאחר קבלת המוצר כי האחריות המלאה היא לשנה אחת בלבד+שנתיים לחלקים ללא עבודה.
פניתי לשרות הלקוחות אך בחוצפתם הם טענו -שזה מה שהתכוונו בפרסום . והם לא היו אמורים לציין זאת במפורש.
תלונתי היא לגבי מועד האספקה, מוצרים אלמנטריים נלווים למוצר, ומידע כוזב ומטעה לגבי תקופת האחריות.
עוגמת נפש סוג הנזק :
השלמת האביזרים הנלווים,תקופת אחריות מלאה של 3 שנים פתרון נדרש :

ערוץ הקניות שירות לקוחות

, תגובה:
שרית גורמזנו ע.מנהל שי שם ותפקיד:
שלום רב,
מר סבג רכש ביום 28/9/06 מצלמת וידאו של פנסוניק.
מועד האספקה שנמסר ללקוח הוא 7 ימי עסקים מקבלת אישור כרטיס האשראי.
העסקה אושרה ביום 29/9/06 והמוצר סופק ביום 09/10/06 -5 ימי עסקים (מאחר ויש להחשיב את יום כיפור וחג סוכות באמצע).
למוצר ניתנת שנת אחריות מלאה + שנתיים אחריות על חלקי החילוף.
המוצר מגיע עם מטען, סוללת ליתיום, כבל חיבור לטלוויזיה,קלטת ניקוי, דיסק קורס צילום ובנוסף הלקוח הזמין וקיבל ערכת קיט למצלמה הכוללת :תיק מרופד למצלמה, חמש קלטות DV פנסוניק וערכת ניקוי.
הלקוח קיבל בדיוק מה שהובטח לו, כך שתלונתו תמוהה בעינינו.


תגובה:
*** פתרון:
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה