פרטי התלונה

תלונות ערוץ הקניות

תלונות ערוצי טלוויזיה

תלונות טלויזיה

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
אי אספקת המוצר ושירות לקוי נושא התלונה:
אזור השפלה אזור:
תיאור הבעיה:
זו הפעם הראשונה בה אני מזמינה מוצר דרך ערוץ הקניות (וכנראה גם הפעם האחרונה!!!)
בתאריך 14.10.06 הזמנתי חדר שינה + 2 שמיכות + מצעים - הזמנה מס' 5466805 - ובמועד ההזמנה נאמר שהמוצר מגיע עד 14 יום.
לאחר כשבוע וחצי הגיעו אליי המצעים והשמיכות.
בתאריך 28.10, בחלוף להם 14 ימים מיום ההזמנה, זרקתי את חדר השינה שהיה ברשותי בכדי לצבוע את החדר ולקבל את החדר השינה החדש, וישנתי על המזרון בריצפה.
בתאריך 2.11.06 התקשרתי לשירות הלקוחות של ערוץ הקניות בכדי להבין מה קורה עם מועד האספקה שלך חדר השינה, אך לא היתה תשובה.
לאחר מספר נסיונות לאתר את שירות הלקוחות ללא הצלחה, התקשרתי למחלקת ההזמנות (הפלא ופלא - כמה מהר עונים כשרוצים לבצע הזמנה לעומת זמן ההיענות בשירות לקוחות - שם אפשר להמתין מעל 20 דקות), ענתה לי בחורה בשם ורה שבדקה את מספר ההזמנה ואמרה לי: "ביטלת את ההזמנה".
לתדהמתי הרבה שאלתי אותה מי ביטל, התשובה שקיבלתי: "לא יודעת".
ביקשתי לדבר עם המנהל שמעליה, אך אמרה לי שאצטרך להתקשר למחרת.
אמרתי לה שאני רוצה את האספקה מיידית, אמרה שזה לא ניתן והיא תצטרך לחדש את ההזמנה - ולאחר אישור הספק יוכלו לספק את הסחורה לאחר שבוע.
לא הסכמתי לחדש את ההזמנה וביקשתי בכל זאת את המנהל - החדר שינה היה צריך להיות כבר אצלי - ואני עדיין ישנה על הריצפה ללא חדר שינה!!!!
היום - 3.11.06, התקשרתי לשירות לקוחות ושוב.... המתנה של מעל 30 דקות, שוב התקשרתי למחלקת הזמנות ולאחר 10 שניות ענה לי בחור בשם מתן שאמר שיחזרו אליי.
בשעה 11:00 התקשרתי שוב - ענה לי מוכרן בשם אשר - כששמע שאני רוצה את המנהל - העביר אותי לשירות לקוחות ששוב לא ענו!
שוב התקשרתי ואז ענתה בחורה בשם ליאת - שאמרה שאין אפשרות להעביר למנהל כי: "הוא יושב בשירות לקוחות".
כשכבר קלו כל הקיצים והרמתי את קולי בטלפון - מיד העבירה אותי לבחורה בשם ריקי משירות לקוחות.
ריקי דיברה בטון מתנשא כ"לא מבינה על מה אני מדברת", לדבריה: "ההזמנה לא בוטלה, החדר שינה יגיע ב- 10.11.06".
אמרתי לה שכנראה אתמול חידשו את ההזמנה וזה התאריך עליו דיברו בהזמנה החדשה, ולא הסכמתי לחכות עוד שבוע!
אך היא אמרה שההזמנה לא חודשה!
מעניין איך כל המוכרים רואים שהיא בוטלה והגברת ריקי אומרת שההזמנה בעינה עומדת, הרי ברור שההזמנה חודשה וזמן האספקה זורז לשבוע ימים!!!!!
אפסקת חדר השינה מיידי ופיצוי על עיכוב באספקה! פתרון נדרש :

ערוץ הקניות שירות לקוחות

, תגובה:
שרית גורמזנו ע.מנהל שי שם ותפקיד:
שלום רב,
מועד האספקה של חדר השינה התעכב במקצת, ספק הרהיטים ניסה לתאם עם הגב' ברק מועד לאספקת המוצר, אך הלקוחה דרשה לקבל תחילה פיצוי בגין העיכוב.
הספק מסר לגב' ברק כי הזמין פיצויים מאחר והם אזלו ולכן הפיצוי ישלח לביתה בדואר.
תגובה:
הגב' ברק מוזמנת לתאם מועד אספקה מיידי
פיצוי ישלח אל הלקוחה בדואר
פתרון:
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה