פרטי התלונה

תלונות ערוץ הקניות

תלונות ערוצי טלוויזיה

תלונות טלויזיה

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
מצלמת ודיגיטליתלא תקינה ,אי קבלת שירות הולם נושא התלונה:
נעמני מתי שם/כינוי:
‏יום רביעי ‏05 ‏ינואר ‏2005 תאריך האירוע:
אזור השפלה אזור:
פלח הלימון 8/4 כתובת:
תיאור הבעיה:
רכשתי מצלמת דיגטלית , בתחילה פעלה כראוי, כעבור זמן קצר התמונות היו לא ברורות מטושטשות, המצלמה לא דלקה כראוי, פניתי לערוץ הקניות לקבת שירות ונאמר לי שהספק שירות פשט רגל ומאז אני בדין ודברים לגבי השירות והתיקון, המצלמה נמצאת בביתי כאבן שאין לה הופכין, מצלמה שרכשתי במטב כספי, כיום אין לה ערך, חשוב לציין שאני מתקשרת טלפונית וגם שלחתי פקסים אך ללא הועיל, השירות והיחס מאכזב. אינני מצפה שכך חברה ידועה תנהג, עליכם לקחת ארחיות על מוצר שנרכש דרככם, הרי לא רכשתי "חתול בשק" ולא רכשתי בשוק אצל רוכל או נוכל כלשהיא, וכך היום אני מרגישה... אבקש לקבל תש' בהקדם ולפיצוי הולם, הרי היום כבר המצלמות שוות בערכן פחות ופחות וחבל שכך אתם נוהגים....
כספי ו סוג הנזק :
פיצוי כספי הולם ,מצלמה חדשה ואיכותית כוללת אחריות פתרון נדרש :

ערוץ הקניות שירות לקוחות

, תגובה:
שרית גורמזנו ע.מנהל שי שם ותפקיד:
שלום רב,
גב' נעמני רכשה בתאריך 13.04.04 מצלמה דיגיטלית UMAX.
חברת כלנית, נותנת האחריות פשטה את הרגל ולכן מצאנו נותן אחריות חלופי אשר יספק שירות ללקוחותינו.
הגב' נעמני הופנתה לחברת מאג מערכות לטיפול בבעייתה.
חב' מאג טיפלה בתקלה וכעת המצלמה תקינה ונמצאת ברשות הלקוחה.
תגובה:
(תשובה זו נשלחה אליכם ביום 06.03.06) פתרון:
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה