פרטי התלונה

תלונות ערוץ הקניות

תלונות ערוצי טלוויזיה

תלונות טלויזיה

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
רכישת תנור לא תקין- שרף לורן 5005 נושא התלונה:
סרור בתיה שם/כינוי:
‏יום חמישי ‏19 ‏אוקטובר ‏2006 תאריך האירוע:
אזור ירושלים אזור:
דשרות ירושלים 49 פינת רח בן צבי 2 יפו מיקוד 68181 כתובת:
תיאור הבעיה:
ב- 24.10.06 הגיע התנור אבל לא הותקן ע"מ שיבואו להרכיב את התנור היינו אמורים להתקשר שוב לערוץ הקניות שישלחו לנו טכנאי שלהגיע אלהם בטלפון זה דבר כמעט בלתי אפשרי ההמתנה מרובה ומעבירים מאחד לשני ולא נותנים מענה כמו שצריך.
יום למחרת הגיע הטכנאי התקין את התנו ואמר שישנו חלק לא תקין בגז הוא ביקש להרים טלפן לערוץ הקניות ובקש שישלחו לנו טכנאי נוסף ע"מ שיבדוק את החלק הלא תקין במקום שהוא יעשה את הטלפון ויטפל בזה להשיג את המוקד זה דבר כמעט בלתי אפשרי ולאחר ניסיונות רבים והמתנה מרובה מגיעים אלהם כשהגענו אלהם אמרו לנו שישלחו טכנאי נוסף הטכנאי הגיע ביום א' ה- 29.10 וטען שיש להזמין את החלק הלא תקין וזה לוקח שבוע שעד היום 24.11 לא הגיע אלינו שום חלק ושוב הטרטור הזה- נעשו טלפונים מרובים וכן עד היום לא קיבלנו גם שום מענה ע"מ לפנות למנהל היינו צריכים לשלוח פקס- הפניה למנהל היא רק דרך פקס או מכתב שלחנו פקס ב-5.11 והם טענו שהתשובה לפניה נעשת תוך 14 יום ועד היום לא קיבלנו שום מענה מהם. מה- 25.10 אנחנו רק במרדף אחרי ערוץ הקניות אין שם עם מי לדבר.
אבקש את עזרתכם בדבר

עוגמת נפש סוג הנזק :
ברצוננו לקבל תנור חדש ופיצוי הולם על כל עגמת הנפש פתרון נדרש :

ערוץ הקניות שירות לקוחות

, תגובה:
שרית גורמזנו ע.מנהל שי שם ותפקיד:
שלום רב,
הגב' סרור התלוננה על בעיה בתנור ולכן הפנינו את תלונתה לנותן האחריות.
משיחה שערכנו עם הלקוחה ביום 19.12.06 מסרה כי העניין טופל לשביעות רצונה.
מאחר וזמן הטיפול חרג מ14 יום שהובטחו ישלח לביתה של הגב' סרור פיצוי .
תגובה:
העניין טופל. פתרון:
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה