פרטי התלונה

תלונות ערוץ הקניות

תלונות ערוצי טלוויזיה

תלונות טלויזיה

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
אי קבלת פיצוי. חוסר התייחסות ללקוחות. ואי עמידה בזמני אספקה. נושא התלונה:
נעים יהודה שם/כינוי:
‏יום ראשון ‏20 ‏אוגוסט ‏2006 תאריך האירוע:
אזור תל אביב אזור:
תיאור הבעיה:
אני מצרף את המיכתב שנישלח למנכ"ל הערוץ ושגם הוא לא ענה והוא יסביר בצורה מפורטת את התנהלות הערוץ.




לכבוד ערוץ המכירות 21

מנכ"ל-אורן גורבי


הנדון אי קבלת מוצר התייחסות והתחייבות
הזמנה מספר-5451044

בתאריך 21-08-2006 רכשתי בערוץ הקניות בר מים הכולל מקרר בחלקו התחתון ע"פ התחייבות הערוץ הסחורה תסופק תוך 14 יום.
היות ועד לתאריך 6-9-06 (16 ימים) לא יצרתם אתם ואו הספק כל קשר איתי כפי שנאמר לי ע"י התקשרתי לשרות הלקוחות ושוחחתי עם אחת המוקדניות שהביעה פליאה והבטיחה שהיא תיפנה לספק בעניין ושעליי להמתין עד ליום ראשון 10-09-06.
מאחר והספק ואו הערוץ לא יצר גם ביום ראשון (10 ספטמבר 2006 ) עד לשעה 1700 כול קשר איתי התקשרתי שוב לערוץ הקניות ואני מגלה סיפור חדש, שיש בעיה עם הספק וההנהלה בתמונה וידרשו מספר ימים לקבלת תשובה בעניין ההזמנה.
17 ימי עבודה נדרשו לגלות שיש בעיה עם הספק אבל חיוב כרטיס האשראי כולל חיוב ההובלה בוצע בדייקנות מדהימה כאן לא היו בעיות!
כל ניסיונותיי (אני חושב שזאת זכותו של כול לקוח) לדבר עם מנהל ניתקלו בחסימה עיקשת של מוקדניות שרות הלקוחות אינם מאפשרים ללקוחות לדבר עם מנהל ואו אחראי והמקסימום שאפשר היה לקבל הוא מספר הפקס של רן זיסר -מנהל מחלקת תלונות לא טלפון לשיחה כלומר דבר אל הפקס. (למרות שנישלח פקס למר רן זיסר בתאריך 10-9-06 מעולם לא התקבלה ממנו כל התייחסות וזה האדם שאמור לטפל בלקוחות ‏)
לאחר מספר ימים וטלפונים חוזרים ונישנים, התקשרו מערוץ הקניות ונאמר לי שאני יכול לקבל את הזמנתי אבל מספק אחר, רק שקיימת בעיה אין לספק את הצבע שביקשתי (לבן)
מתוך רצון לסיים את הסגה הסכמתי לקבל את המוצר בצבע אחר ובתקווה לקבל את המוצר במהירות.
חלפו מספר ימים וגם הספק השני לא יצר קשר פניתי שוב לשרות הלקוחות של ערוץ הקניות ושם המוקדנית מודיעה לי שטרם חלפו 14 ימי עבודה נו באמת זה רציני האם אני צריך להמתין עוד 14 יום מעבר ל20 שחלפו?!
לאחר ויכוחים והמתנה של חצי שעה על קו הטלפון קיבלתי את מספר הטלפון של הספק א.א.שפיר.
בשיחה עם א.א.שפיר. נאמר לי שהם קיבלו את ההזמנה רק לפני שלושה ימים (‏17/09/06) אולם לאחר שהסברתי לפקידה את השתלשלות העניינים היא הבטיחה שהיא תנסה לזרז את מועד ההספקה .
ואכן לאחר כיומיים התקשרו והודיעו לנו שהמוצר יסופק ביום חמישי ‏‏21/09/06 בין השעות 1600-1800 (עקב כך ביטלתי מספר סידורים לקראת החג)
כמיטב המסורת עד לשעה 1920 לא הגיעה מתקין ואו טלפון מהמוביל, יצרתי קשר עם הספק שהבהיר לי שבשעה זו אין עם מי לדבר ולנסות מחר ביום שישי בבוקר.
בשעה 2030 התקשר המתקין ומסביר לי שעקב לחץ העבודה הוא יגיעה להתקנה רק ביום שני לאחר ראש השנה, (האם יש גבול לזלזול בלקוח?? ) לאחר שהסברתי למתקין בתקיפות שזהו נמאס לי אני לא מוכן לקבל עיקוב נוסף התרצה והבטיח שיגיעה מחר יום שישי בין -1000-1200
ביום שישי בשעה 1300 הגיעה המתקין ולאחר פתיחת האריזה התברר שבבר המים יש פגם מכה בצד, מאחר וסירבתי לקבל את המוצר במצבו לקח המתקין את הבר חזרה תוך הבטחה שהוא יגיעה לאחר ראש השנה ביום שני 25-09-06.
יום שני בין השעות 800 ל1000 אני מנסה ליצור קשר עם המתקין (משה) אך המתקין לא עונה .
בשעה 1000 אני מתקשר ל א.א. שפיר לברר מה קורה ואז אני מקבל תשובה -אדוני מה הלחץ אנו רק חזרנו מחג ובכלל המתקין שהוא חיצוני עדיין לא החזיר לנו את המוצר הפגום והמנהל צריך לאשר כך שהיום בוודאי לא יגיעו אנו ניצור איתך קשר (לרענון הזיכרון- המוצר הוזמן בתאריך 21-8-06 תוך התחייבות להספקת מוצר תוך 14 יום)
טלפון נוסף לערוץ הקניות שיחה עם יעל המוקדנית אני מנסה נואשות לדבר עם אחראי, בר סמכה אך מה לעשות בדיוק באותו רגע חיים האחראי אינו נימצא במקומו ושוב תשאיר מספר טלפון אני מבטיחה שהוא יחזור עד השעה 1300
שעה 1205 התקשרה נציגה מערוץ הקניות בשם ליז והבטיחה שהשבוע אקבל את. המוצר שהזמנתי.
ואכן לאחר 38 יום התקבל המוצר.
(יומיים לאחר קבלת המוצר יצרו איתי קשר מטעם הספק א,א,שפיר לברר אם המוצר התקבל ואם יש בעיות אישרתי את קבלת המוצר אך שאלתי את הנציג מדוע לקח להם שבוע ימים כדי להחליף מוצר חדש פגום במוצר אחר הנציג אמר שיבדוק ואכן לאחר כשעה חזר התנצל והבטיח פיצוי מתקן לכוסות ולזכותם יאמר שלאחר כשבוע היגיעה בדואר רשום המיתקן)

בתאריך ‏2006–9–26 נשלח מייל לערוץ הקניות עם טענותיי וקיבלתי תשובה שההנהלה תיצור איתי קשר טלפוני תוך 14 יום,
רצ"ב העתק
( לקוח יקר !
אנו מודים לך על פנייתך לגבי הזמנה מספר 5451044 .
תלונתך התקבלה והועבר להנהלה אנו נידאג כי
יצרו עימך קשר מטעם ההנהלה תוך 14 יום באופן טלפוני
עם מענה לפנייתך לשביעות רצונך המלאה.
תודה שפנית לשרות לקוחות,
אנו מקווים שתשובתנו מספקת מענה הולם לפנייתך.
נשמח לשרת אותך בעתיד.
בכבוד רב
אייל חבר
שרות לקוחות )

כמובן ערוץ הקניות לא התקשרו ולא יצרו כל קשר ,
ב 17-10-06 נשלח מייל נוסף שלא זכה להתייחסות
בתאריך ‏19.10.2006 יצרתי אני קשר עם הערוץ וכמובן שהמוקדנית לא מעבירה אף לא אחד מההנהלה אבל מבטיחה שביום ראשון יצרו איתי קשר .
יום ראשון מגיעה השעה 1420 וערוץ הקניות לא מתקשרים.
טלפון נוסף שיחה עם המוקדנית אילנה ושוב הבטחות שהיום התקשרו עד לשעה 1800 .

הפתעה!!!!!

לאחר 25 יום מקבלת המייל ערוץ הקניות הערוץ התקשר ללקוח

בשעה 1600 התקשרה סוף סוף בחורה בשם שושי שהציגה את עצמה כנציגת ההנהלה שמעה את אשר היה לי לומר והאמת שמהשיחה איתה התברר לי שרק הנוהלים אשמים כולם בסדר...... תשובות לאימייל לא קיבלתי כי אבדו אותם מעט הבנה שלא משכנעת מצידה וזהו ....
לשאלתי מה עם הפיצוי שהובטח ע"י המוקדניות במספר שיחות טלפון קיבלתי תשובה שהמילה חצופה היא עדינה...... קבלת את הפיצוי !.......... זה מתקן הכוסות שחברת א.א.שפיר פיצתה אותי (נכנסתם שותפים) נו באמת עד לאן....


אדוני המנכ"ל מר אורן גורבי

• האם אתה הייתה קונה ואו ממליץ לחברך לקנות במקום כזה ? או שמא משמיץ ומזהיר את חברך
• האם אין ללקוחות את הזכות לדבר עם אנשי הנהלה כאשר הם לא מקבלים מוצר??
• אם הוחלט להציב אדם שירכז דרך הפקס את תלונות הלקוחות מדוע הוא אינו יוצר קשר עם הלקוחות כמתחייב מתפקידו או שמא זהו מוצא המוקדניות מלקוחות זועמים וצודקים?!

אני תקווה שהפעם יהיה שינוי הנוהלים ואקבל תגובה והתייחסות למכתבי ואולי בפחות מ14 יום



נ ע י ם י ה ו ד ה
ה ת א נ ה 5
טלפון-098948020
סלולארי-0503205900
פ ר ד ס י ה

לגבי סג הנזק אני חושב שאפשר ליחס לכול סעיף

עוגמת נפש סוג הנזק :
פיצוי כפי שהובטח מפורשות פתרון נדרש :

ערוץ הקניות שירות לקוחות

, תגובה:
שרית גורמזנו שם ותפקיד:
שלום רב,
מר נעים דורש לקבל פיצוי גם מערוץ הקניות וגם מהספק.
הלקוח ביצע את הזמנתו מול ערוץ הקניות והפיצוי שקיבל (גם אם הוא נשלח ע"י הספק) הוא בגין ההזמנה שביצע.
ערוץ הקניות מייחס חשיבות מרבית לרמת השירות ללקוח ומאחר ומר נעים חש פגוע מהשירות שקיבל, אנו נסכים לפצותו בשנית.
תגובה:
מר נעים יקבל פיצוי נוסף לביתו. פתרון:
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה