פרטי התלונה

תלונות ערוץ הקניות

תלונות ערוצי טלוויזיה

תלונות טלויזיה

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
שרות גרוע ויחס עלוב. נושא התלונה:
מלמד הראל שם/כינוי:
אזור ירושלים אזור:
תיאור הבעיה:
בתאריך 06\12\05 רכשתי בערוץ מערכת קולנוע ביתית דגם prosound הכוללת dvd רסיבר ורמקולים.
על מנת לא לשלם דמי הובלה ביקשתי לאסוף את המוצר מהסניף בירושלים,לאחר יומיים שלושה הגיע המוצר לחנות התקשרו אלי ונסעתי לאסוף אותו.
לאחר שחיברתי הכל התברר שיש בעיה ברסיבר, הוא לא תקין התקשרתי כמובן לערוץ הקניות לדווח על הבעיה והמתנתי דקות ארוכת לקבלת מענה בניגוד לזמן ההמתנה הקצר כתשמתקשרים להזמין.
הטלפנית החביבה הפנתה לנותן שרות "אלקול אלקטרוניק" ולאחר שיחה קצרה איתם הובטח לי כי בהקדם ישלח לירושלים רסיבר חדש במקום הפגום.
מקץ שבוע התקשרתי ל"אלקול אלקטרוניק" לברר לגבי זמן ההגעה של הרסיבר ופה התחיל הסרט שלי.
"אלקול אלקטרוניק" טענו כי מכיוון שלא נשלחה אליהם חשבונית לא טיפלו בבקשה שלי' כמובן שבשיחה הראשונה איתם לא ביקשו ממני לשלוח להם שום דבר.
מכיוון שכבר עברו שבועיים מיום ההזמנה' וידרש שבוע נוסף לקבלת המוצר החלטתי לבטל את העיסקה.
היתקשרתי לערוץ הקניות ושם שוב אחרי המתנה בת 10-12 דקות ענו לי ושם הוסבר לי כי מכיוון שלא שילמתי משלוח' יהיה עלי לנסוע למחסני "אלקול אלקטרוניק" בצפון הרחוק על מנת להחזיר את המוצר. אבל הסברתי לטלפנית כי את המוצר אספתי בחנות בירושלים וכי אין לי בעיה גם להחזיר אותו לשם אך היא טענה שוב כי עלי להחזיר אותו לצפון.
לסיכום:
קניתי מוצר לא תקין|(קורה לא מאשים אף אחד).
על מנת להחזיר אותו אני צריך לקחת יום חופש ולנסוע לצפון
במידה ואני ירצה מוצר אחר יעברו כ 3 שבועות מיום ההזמנה עד שאני יקבל אותו.
בקיצור עוגמת נפש רבה שרות עלוב ויחס משפיל .
עוגמת נפש סוג הנזק :

ערוץ הקניות שירות לקוחות

, תגובה:
שרית גורמזנו ע.מנהל שי שם ותפקיד:
שלום רב,
שוחחנו עם מר מלמד והצענו לו 2 אפשרויות: החזרת המוצר או לחלופין החלפת הרסיבר, הלקוח בחר באופציה השניה, היינו החלפת המוצר.
נמסר ללקוח כי יוכל לבצע את ההחלפה באיזור מגוריו (בירושלים).
תגובה:
לשביעות רצון הלקוח- המוצר יוחלף באיזור מגוריו. פתרון:
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה