פרטי התלונה

תלונות ערוץ הקניות

תלונות ערוצי טלוויזיה

תלונות טלויזיה

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
אי התאמה להזמנה< נושא התלונה:
‏יום שישי ‏08 ‏דצמבר ‏2006 תאריך האירוע:
אזור השרון אזור:
תיאור הבעיה:
שלום רב;
בתאריך הנ"ל הזמנתי באמצעות ערוץ הקניות מסחטת הדרים בצבע כתום בעלות כוללת של מעל ל 300 ש"ח. בהזמנה צוין בפירוש כי אנו רוצים צבע כתום שמתאים לנו לאוירה הכללית של המטבח. כשהגיעה המסחטה - הסתבר כי למרות האמור בהזמנה ולמרות מה שהובטח, הצבע הנו כסוף. פניתי אל הערוץ לבירור העניין ואז נאמר לי שאין במלאי צבע כתום. ביקשתי שיפצו אותי סימלית בסך 39 ש"ח 0דמי המשלוח) אבל הערוץ דחה את בקשתי; עוד הוסיפו ואמרו כי אני יכול לשלוח להם את המוצר בחזרה ואולי אז הם יזכו אותי בקניה כולה.
ככל שנראה לי - הערוץ לא עמד בהתחייבות לספק את המוצר בצבע שהוזמן ואושר על ידם ולכן בקשתי לפיצוי סימלי הינה הוגנת לחלוטין.
עוגמת נפש סוג הנזק :
זיכוי כספי בסך 39 ש"ח לפחות. פתרון נדרש :

ערוץ הקניות שירות לקוחות

, תגובה:
שרית גורמזנו ע.מנהל שי שם ותפקיד:
שלום רב,
מר לוין רכש ביום 12.12.06 מסחטת הדרים בצבע כתום, הזמנה מס' 5498586.
עקב טעות במשלוח, הלקוח קיבל מסחטה בצבע כסוף.
נמסר ללקוח כי באפשרותו להחזיר את המוצר ולקבל החזר כספי מלא + עלות המשלוח חזרה בדואר רשום, אך מר לוין סרב והחליט להשאיר את המוצר הכסוף.
שוחחתי עם הלקוח אשר מסר כי ברצונו לקבל פיצוי- החזר עבור דמי המשלוח ששילם בסך 39 ש"ח.
תגובה:
נענינו לבקשתו של מר לוין, זיכינו את הלקוח בעלות ההובלה בסך 39 ש"ח כפיצוי. פתרון:
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה