פרטי התלונה

תלונות ערוץ הקניות

תלונות ערוצי טלוויזיה

תלונות טלויזיה

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
אי הספקת מוצר במועד נושא התלונה:
אזור אילת אזור:
תיאור הבעיה:
ב27.12.06 הזמנתי מערוץ הקניות מטאטא חשמלי. במעמד ההזמנה נמסר לי כי המוצר יגיע תוך 7 ימי עסקים לחנות הערוץ בבאר שבע, כפי שביקשתי. ההזמנה נעשתה לאחר שנציגת הערוץ טלפנה אלי לעדכן כי המוצר חזר למלאי. שאלתי אותה האם זמן הספקה בטוח והיא אמרה לי שכן, 7 ימי עסקים. זמן הספקה היה חשוב לי מאוד כי התכוונתי לת את המוצר במתנה. ביום שלישי שעבר, 2.1.07 טילפנתי לברר האם הכל כשורה עם ההזמנה. נאמר לי על ידי נציגת שירות לקוחות כי המוצר ישלח ביום רביעי-חמישי, 3-4.1.07. ביום שישי, 5.1.07, לאחר שהמוצר לא הגיע לחנות, טלפנתי שוב. דיברתי עם נציגה בשם מילה והיא ענתה לי שמתישהו השבוע המוצר אמור להגיע, היא לא אמרה באיזה יום בדיוק, היא דיברה בחוסר אדיבות. ביקשתי לדבר עם אחראי המשמרת שלה והיא סירבה להעביר אותי בטענה שניתן לפנות אליו רק בפקס. שלחתי לו (לניב, כפי שנמסר לי) פקס ועד יום שני בבוקר, 8.1.07 לא קיבלתי ממנו כל תגובה. ביום ראשון בבוקר ניסיתי להשיג את מחלקת השירות שלהם, ללא כל הצלחה, השארתי הלם הודעה וביום שני הם חזרו אליי ונציגה בשם חיה אמרה לי שיש בעיה עם המלאי ורק מתישהו בשבוע הבא אני אקבל את המוצר. שוב ביקשתי לדבר עם האחראי. היא השאירה אותי בהמתנה 40 דקות. התייאשתי, ניתקתי. השגתי את המספר הישיר של אחרית מחלקת השירות. התקשרתי אליה אך היא סירבה לדבר איתי בטענה שהיא עסוקה בניהול משמרת. היא הבטיחה לחזור אלי עד 12.00 ביום שני. כמובן שהיא לא חזרה אלי. אציין רק שהתשלום הראשון עבור המוצר כבר נגבה.



אני מבקשת שתעזרו לי לברר מה קורה עם המוצר, האם האו יגיע אליי בכלל, כמו כן אני חושבת שמדיע לי פיצוי על אי עמידת זמנים מצד הערוץ ועל השירות המאוד לא מקצועי.

בתודה מראש
עוגמת נפש סוג הנזק :
הספקת מוצר בתוספת פיצוי פתרון נדרש :

ערוץ הקניות שירות לקוחות

, תגובה:
שרית גורמזנו ע.מנהל שי שם ותפקיד:
שלום רב,
גברת אלוש רכשה סוויבל סוויפר וביקשה לקבל את המוצר במרכז השירות הנמצא בבאר שבע.
חל עיכוב באספקת המוצר ונמסר ללקוחה ביום 08.01.07 כי תוכל לקבל את המוצר למחרת עם פיצוי בגין העיכוב.
הגב' אלוש סרבה וביקשה לבטל את הזמנתה.
בהתאם לבקשתה, ביטלנו את העסקה וזיכינו את חשבונה.
אנו מצרים על אי הנעימות שנגרמה ללקוחה.
תגובה:
הלקוחה ביטלה את הזמנתה וזוכתה. פתרון:
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה