פרטי התלונה

תלונות ערוץ הקניות

תלונות ערוצי טלוויזיה

תלונות טלויזיה

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
אי הספקת מוצא בזמן נושא התלונה:
‏יום חמישי ‏20 ‏אוקטובר ‏2005 תאריך האירוע:
אזור אילת אזור:
תיאור הבעיה:
שלום, רכשתי חדר שינה בתאריך הנ"ל ,שאלתי את נציג המכירות לגבי מן הספקה,הנציג ציין 14 יום מיום הרכישה ז"א שאני אמרוה לקבל את החדר שינה ב-3.11.05, התקשרתי לוודא שעת הגעה אולם אמרו לי במוקד טלפוני שהנציג רשם זמן אספקה ב-14.11.05, הסברתי שזו טעות, הבטיחו שיבדוק לי את זה ויחזור אלי עד 5 ימי עבודה,אף אחד לא חזר אלי גם לאחר שהשארתי מספר הודעות במענה שלהם,התקשרתי שוב ואמרו לי שאין עדיין תשובה ולא הוציאו עדיין מהארכיון את ההקלטה של הנציג שבו הבטיח 14 יום, לאחר שיחות נוספות איתם גם לאחר שבוע אין להם תשובות,אף אחד לא יכול להגיד לי מתי יספקו לי את המוצר,כל יום דוחים אתי שוב ושוב למרות שהחדר שינה כבר היה אמור להיות אצלי לפני כ-3 ימים.
עוגמת נפש סוג הנזק :
לעשות מאמצים עיללים ולספק את הסחורה ב-3 ימים הקרוב פתרון נדרש :

ערוץ הקניות שירות לקוחות

, תגובה:
שרית גורמזנו ע.מנהל שי שם ותפקיד:
שלום רב,
(תגובתנו נשלחה ב11.12.05 אך טרם הוקלדה)
הגב' דהן ביקשה לבטל את הזמנתה ולכן זיכינו את חשבונה ביום 13.12.05.
אנו מצרים על העיכוב באספקה ועל אי הנעימות שנגרמה ללקוחה.
תגובה:
הלקוחה זוכתה. פתרון:
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה