פרטי התלונה

תלונות ערוץ הקניות

תלונות ערוצי טלוויזיה

תלונות טלויזיה

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
שירות לקוחות מזעזע ואי מתן שרות לקוחות אמיתי!!! נושא התלונה:
אזור הצפון אזור:
תיאור הבעיה:
לפני כיותר מחודש אבא שלי עשה לי הפתעה ורכש לי סלון דגם "אדיסון" דרכם, הסלון שהגיע היה פגום, סיכום שדרכן כל הסלון וחלקם יצאו בנוסף הסלון לא נוח בנוסף שכחו לצרף את השולחן.
התקשרתי לחברת ORDISGIN וביקשתי להחליף את הסלון, שלחתי להם תמונות של הפגם. לאחר שהסכימו להחליף לי את הסלון ביקשתי כבר לשנות לסוג אחר של סלון היות והסלון לא נוח. התחייבתי לשלם 300 ש"ח דמי משלוח היות ואני משנה את סוג הסלון (זה שהם צריכים לבצע משלוח בזה שלא סיפקו את השולחן זה לא משנה אפשר לסחוט את הלקוח) במשך חודש קבעו לי כל פעם תאריך אחר למשלוח ולא סיפוקו, במשך כל התקופה הייתי בקשר עם ערוץ הקניות, ערוץ הקניות לא לוקח אחריות ובעצם לא מעניין אותו כלום, הדבר היחיד שהם עושים שולחים פקס לחברת ORDISGIN וזהו, שאני אתמודד עם הלקוח, כמובן שהחברת OR מכירה את ערוץ הקניות ולכן מרשה לעצמה לעשות מה שבא להם. אתמול ה- 28/1/07 קיבלתי סוף סוף את הסלון החדש, איכות הסלונים שלהם מזעזעת, יושבים על קרש. התקשרתי שוב לערוץ הקניות כרגיל הם אומרים אנחנו נודיע להם והם יחזרו אלייך.

היכן השרות לקוחות, אני רוצה להחזיר את הסלון, לא רוצה שידרוג לא רוצה סלון חדש , רוצה את כספי חזרה, אני לא מוכנה לשלם משלוח, לא מוכנה להתמודד עם הספק הזה, התעייפיתי מהמשא ומתן בינן לבין ערוץ הקניות, זו הפעם האחרונה שאני רוכשת מערוץ הקניות מוצר, הם בסך הכל ערוץ פרסומי ושוב דבר אחר. הם לא נותנים את היחס המגיע ללקוחות, הם לא לוקחים אחריות על המוצרים שהם מפרסמים.
אני רוצה יקחו את הסלון חזרה ולא משלמת שום עלויות משלוח.
עוגמת נפש ועלבון סוג הנזק :
שיקחו הסלון חזרה, לא משלמת דמי משלוח! פתרון נדרש :

ערוץ הקניות שירות לקוחות

, תגובה:
שרית גורמזנו ע.מנהל שי שם ותפקיד:
שלום רב,
הגב' לוי רכשה ביום 12.12.06 סלון אדיסון, הזמנה מס' 5498580.
לאחר קבלת המוצר הלקוחה ביקשה להחליף את דגם הסלון, ואכן בהתאם לבקשתה הסלון הוחלף.
הגב' לוי התלוננה כי הסלון אינו נוח לישיבה ולכן החליטה לבטל את העסקה.
בהתאם לכך, הסלון נאסף והלקוחה תקבל זיכוי מלא בגין המוצר ודמי המשלוח פרט לדמי ההחזרה.
יש לציין כי במידה והלקוחה היתה מחזירה את המוצר באופן עצמאי לא היינו גובים דמי החזרה.
תגובה:
*** פתרון:
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה