פרטי התלונה

תלונות ערוץ הקניות

תלונות ערוצי טלוויזיה

תלונות טלויזיה

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
הזמנת מזרן זוגי עם שורות קפיצים מבודדות הזמנה מס' 5468575b נושא התלונה:
‏יום חמישי ‏19 ‏אוקטובר ‏2006 תאריך האירוע:
אזור הצפון אזור:
בית דחף שדרות ירושליים 49 תל אביב-יפו כתובת:
תיאור הבעיה:
לכבוד: 8 בינואר, 2007
מנכ"ל ערוץ הקניות

הנדון: הזמנת מזרן לורד פילוטופ שורות קפיצים מבודדות הזמנה מס' 5468575

בתאריך 19.10.06 הזמנתי דרך המוקד הטלפוני של חברתכם מזרן זוגי לחדר השינה בביתי מדגם לורד פילוטופ עם שורות קפיצים מבודדות (להלן:"ההזמנה”). בשיחתי עם נציגתכם בטלפון וידאתי את קיום שורות הקפיצים המבודדות במזרן וזו אשרה את קיומם וההזמנה בוצעה.

כעבור 10 ימים הגיע המזרן לביתי, להפתעתי מבדיקה שערכתי גיליתי כי המזרן אינו בעל שורות קפיצים מבודדות כפי שהוצג על ידי נציגכם. באופן מידיי התקשרתי למוקד שירות הלקוחות של חברתכם והובהר לי כי עלי לפנות לספק, פניתי לספק וזה אישר כי המזרן שסופק לי אינו בעל שורות קפיצים מבודדות.

לאחר עשרות שיחות טלפון עם חברתכם ועם ספק המזרן ואפילו החלפת המזרן למזרן נוסף שאף הוא הובטח כי יגיע עם שורות קפיצים מבודדות, עד למועד מכתב זה טרם סופק המזרן המבוקש ומיותר לציין כי המזרן הראשון הגיע מעופש והשני קרוע.

לאור אי טיפול בבעיה לפי מכתבי מתאריך 24.12.06 אבקשכם לטפל בנידון תוך שבוע ימים מתאריך מכתב זה. במידה ובקשתי לא תענה מצדכם אראה בכך את סירובכם לטיפול בבעיה ואפנה לגורמים העומדים לרשותי כחוק לטיפול בבעיה.


בברכה,
נתן אביב

העתקים:
ערוץ הקניות – מחלקת פניות ציבור
ספק המזרן – מנכ"ל החברה
הרשות להגנת הצרכן
אתר תלונה – www.tluna.co.il

עוגמת נפש,זמן סוג הנזק :
קבלת המזרן שהוזמן או ביטול עסקה פתרון נדרש :

ערוץ הקניות שירות לקוחות

, תגובה:
שרית גורמזנו ע.מנהל שי שם ותפקיד:
שלום רב,
מר נתן רכש ביום 18.10.06 מזרון לורד פילוטופ, הזמנה מס' 5468575.
המזרון שהוזמן הינו מזרון בעל שורות קפיצים מבודדות ואכן זהו המוצר שנשלח לביתו של מר נתן.
הלקוח התלונן על קרע במזרון שברשותו וביקש מזרון בעל קפיצים מבודדים.
לכן, באפשרותו של הלקוח לבחור בין שלוש חלופות: 1. החלפת המזרון שברשותו למזרון מאותו דגם שהוזמן. 2. שדרוג המזרון למזרון בעל קפיצים מבודדים. 3.ביטול עיסקה- החזרת המוצר וקבלת זיכוי.
אנו ממתינים לתשובתו של הלקוח.
תגובה:
בהתאם להחלטת הלקוח- החלפה/שדרוג/ביטול עיסקה. פתרון:
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה