פרטי התלונה

תלונות ערוץ הקניות

תלונות ערוצי טלוויזיה

תלונות טלויזיה

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
תגובה לתשובת ערוץ הקניות ממספר התלונה 16874 נושא התלונה:
אזור הצפון אזור:
תיאור הבעיה:
ערוץ הקניות משקר כהרגלו!!!

הסיבה שהחלפתי את הסלון זה לא משום שהסלון לא מצא חן בעניי, הסלון היה פגום ולא נוח, כל הסלון היה עם סיכות שדכן (יש לי תמונות להוכיח) והיה קשה כמו אבן שכאב הגב מלשבת על הסלון.
ערוץ הקניות לאורך כל הבלגן התנער מאחריות כלפיי, התנהג מולי כאילו ואני חטאתי בזה שהחלפתי את הסלון ולא ניסה להבין מה הן טענותי וקיבל למשך כל הזמן את תשובת הספק, אפילו שהם ראו שהספק משחק איתי וקובע איתי מדי שבוע אספקת סלון חלופי לקחתי יום חופש , הספק לא הגיע ולערוץ הקניות היתה תשובה אחת... תתקשרי לספק הם לא ניסו לעזור לי מולו אפילו שהוא התנהל בצורה גסה וגבה ממני כסף בגין אספקה על סלון שהיה פגום ושולחן שלא סופק מלכתחילה.
עלבון, כספי ו סוג הנזק :
מבקשת החזר של המשלוח ששולם והתנצלות!!! פתרון נדרש :

ערוץ הקניות שירות לקוחות

, תגובה:
שרית גורמזנו ע.מנהל שי שם ותפקיד:
שלום רב,
הלקוחה בחרה להחליף את דגם הסלון, במידה והסלון התקבל פגום כפי שהגב' לוי טוענת היה באפשרותה לקבל החלפת סלון מאותו הדגם.
הלקוחה מסרה כי הסלון אינו נוח ולכן החליטה לבטל ועל כן עליה לשאת בדמי החזרת המוצר.
תגובה:
*** פתרון:
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה