פרטי התלונה

תלונות ערוץ הקניות

תלונות ערוצי טלוויזיה

תלונות טלויזיה

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
חדר שינה שנקנה ושולם ועדיין לא סופק נושא התלונה:
שם טוב שרה שם טוב שם/כינוי:
‏יום חמישי ‏25 ‏ינואר ‏2007 תאריך האירוע:
אזור הדרום אזור:
תיאור הבעיה:
שלום רב

למעלה מחודש וכמעט וחצי רכשנו דרך ערוץ הקניות חדר שינה מעץ מלא.

הובטח לנו וכך גם אתם מצהירים שתוך 7 ימי עבודה נקבל את מה שרכשנו.

מאז הרכישה אנחנו מרגישים מאוד מתוסכלים ולא מאמינים שדבר כזה יכול להיות, הפכנו להיות אנשי שיח יום יומיים עם ערוץ הקניות והחנות שמיוצגת על ידכם והם משקרים לנו הלוך וחזור, דבר כזה לא יעלה על הדעת ואני דורשת טיפול מידי ועכשיו אחרת אני יתחיל בתהליכים משפטיים שלא הייתי רוצה להגיע עליהם.

הדבר החמור ביותר היה אתמול יום רביעי ה7/3/07 אני מתקשרת בתומי לשאול באיזה שעה יגיע חדר השינה עונה לי בחור שנותן לי שם בדוי ומבטיח שיחזור אלי להעדכן אותי ושום דבר לא קורה , לאחר כשעה וחצי אני מתקשרת שוב ועונה לי בחור ואומר: העץ בצביעה הוא יגיע רק ביום שני, ואני שואלת אתכם האם זה ייתכן להתנהג בצורה מחפירה כזאת ולשקר. לתעתע באנשים ששלמו ממיטב כספם וכבר הספקים קבלו את הכסף מאחר ועשינו זאת בתשלום אחד.

ןהאיש ממשיך לשקר ואומר הצענו לכם משהו חלופי לא היה ולא נברא.

התקשרתי שוב לערוץ הקניות לשרות הלקוחות ענתה לי אחת בשם שלי שהשאירה אותי על הקן במשך עשר וחצי דקות ועוד אומרת לי בשיא חוצפתה החדר בצביעה מה את רוצה שיביאו לך חדר לא צבוע.

ואני שואלת אתכם איך זה יכול להיות שעובדת כזאת נמצאת בערוץ הקניות שעד היום לפחות מבחינת האנשים היה סמפטי ואמפטי יותר ללקוחות

אני דורשת טיפול מידי

תודה שרה שם טוב

טלפון: 086518166

החדר שינה נרכש על ידי יוסי ברגל

ךרחוב פרג 6 מיתר

עלבון ובזבוז כסף סוג הנזק :
פתרון מידי ופיצוי פתרון נדרש :

ערוץ הקניות שירות לקוחות

, תגובה:
שרית גורמזנו ע.מנהל שי שם ותפקיד:
שלום רב,
מר ברגר יוסי הזמין חדר שינה ולנטינו ביום 30.01.07, הזמנה מס' 5520069.
מועד האספקה שנמסר ללקוח הוא 14 יום מאישור כרטיס האשראי, היינו עד לתאריך ה14.02.07.
המוצר סופק ללקוח בעיכוב.
אנו מצרים על אי הנעימות שנגרמה למר ברגר. ערוץ הקניות משקיע מאמצים רבים על מנת לתת שירות איכותי, מהיר ומקצועי לקהל לקוחותינו ומבטיחים לעשות כל מאמץ למניעת הישנותן של תקלות דומות.
נוכח אי הנעימות שנגרמה ללקוח שלחנו לביתו פיצוי.
נשמח לראות את מר ברגר שוב בין לקוחותינו המרוצים.
תגובה:
המוצר סופק + נשלח פיצוי ללקוח פתרון:
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה