פרטי התלונה

תלונות ערוץ הקניות

תלונות ערוצי טלוויזיה

תלונות טלויזיה

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
רכישת מכשיר חשמלי ללא שרות נושא התלונה:
אזור הצפון אזור:
תיאור הבעיה:
בחודש יוני 2006 רכשתי מסוג סקונסי סטיימר בחודש דצמבר 2006 המכשיר הפסיק לפעול, פניתי אל ערוץ הקניות בטענה שהמתקן הראשי בטבריה אינו מוכן לתקן את המכשיר וזאת על אף שהוא מתקן את כל המכשירים של כל החברות, לטענתו אין חלקי חילוף. מערוץ הקניות קיבלתי תשובה חד משמעית שאינם נותנים שרות האם רכישת המכשיר במחיר של 500 ש"ח הינם עבור מכשיר חד פעמי?
כספי סוג הנזק :
התערבות על מנת שאוכל לקבל תמורה גם אם אדרש לשלם השתתפות פתרון נדרש :

ערוץ הקניות שירות לקוחות

, תגובה:
שרית גורמזנו ע.מנהל שי שם ותפקיד:
שלום רב,
הגברת שרונה פיליפס רכשה ביום 14.05.06 סקנסקי סטיימר, הזמנה מס' 5389523.
הלקוחה פנתה אלינו ביום 25.02.07 ומסרה כי ישנה בעיה במכשיר (יש לציין כי תקופת האחריות הניתנת למכשיר שעומדת על שישה חודשים הסתיימה).
לאחר בדיקה, נמסר לגב' פיליפס כי הפגם בדוד וכי עלות הדוד היא 199 ש"ח.
הלקוחה ביקשה שנגיע לביתה בכדי להרכיב את החלק, נמסר ללקוחה כי אין אפשרות כזו אך במידה ותתקל בבעיה תוכל לקבל הדרכה טלפונית או לחלופין לגשת לאחד ממרכזי השירות, יש לציין כי ההחלפה הינה פשוטה ואיננה מצריכה התערבות של בעל מקצוע.
תגובה:
הלקוחה מוזמנת להחליף את החלק הפגום כפי שנמסר לה. פתרון:
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה