מוצר פגום שלא מוחלף |
נושא התלונה: |
יום שני 22 ינואר 2007 |
תאריך האירוע: |
אזור תל אביב |
אזור: |
תיאור הבעיה:
רכשתי בערוץ הקניות סלון שנורא אהבתי, הבטיחו לי תוך 14 ימי עבודה אקבל את הסלון.קיבלתי את הסלון לאחר כשבועיים , בדיוק ביום בו חזרתי מבית היולדות עם תינוקי החדש., הסלון הגיע בשעה 21:00 בלילה וכמובן היינו עייפים מאד.
לאחר שהמובילים הלכו פתאום ראינו פגמים בסלון- קרעים בידית הדו מושבי, וקרעים מתחת למושב התלת, פרט לכך שסיכות ההידוק ממש בלטו ולא סגורות טוב.
למחרת בבוקר התקשרתי לערוץ ואמרתי להם על הנידון, הם הבטיחו שיבואו להחליף, עבר שבוע ולא קרה כלום, התקשרתי שוב, ואז אמרו "תוך 14 ימי עבודה יבואו להחליף", עברו 14 יום וכלום לא קרה, התקשרתי שוב, אמרו לי היתה שביתה בנמל, השבוע יגיעו אלייך, עבר עוד שבוע וכלום, אמרו לי "היתה שביתה אבל הסחורה הגיעה היום, שבוע הבא יגיעו אלייך", ביקשתי לדבר עם הנהלה, לא נתנו לי, שבוע לאחר מכן אותו דבר קרה ואז כבר קיבלתי קריזה וביקשתי לדבר עם ההנהלה ולא הסכמתי להגיד במה מדובר, חזרו אלי מההנהלה ואמרו שיבדקו (אחרי שהם כבר חודשיים בודקים) אמרתי שאני רוצה לבטל, אז אמרו לי "אין בעיה" אפילו לא ניסו להגיד שמשהו פה לא תקין, אמרו שיתאמו איתי לבוא לקחת את הסלון, ונחשו מה? עד היום אף אחד לא התקשר, סרט.
ממליצה בחום לא להתעסק עם ערוץ הקניות
|
עוגמת נפש |
סוג הנזק : |
|
|
|
|