פרטי התלונה

תלונות ערוץ הקניות

תלונות ערוצי טלוויזיה

תלונות טלויזיה

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
מזרון שבושש להגיע נושא התלונה:
‏יום שני ‏26 ‏פברואר ‏2007 תאריך האירוע:
אזור הצפון אזור:
בן צבי ת.ד 8602 יפו כתובת:
תיאור הבעיה:
אי עמידה בלוח זמנים כפי שהובטח ע"י החברה
תופעה מעליבה - כשמנסים להתקשר לשרות לקוחות זמן המתנה ארוך ומיגע בעוד שבמחלקת הזמנות הענות מהירה המשמעות עשית עיסקה עכשיו תחכו או תחפשו אותנו בסיבוב
שיחות יומיומיות ומיגעות לא העלו כל תוצאה לבסוף התיאשנו ובקשנו לבטל את העיסקה ולקבל על כך אישור בכתב שאכן העיסקה תבוטל לצערי לא נשלח כל פקס ובצהרים התקשרו שוב בנסיון לשכנע אותנו להמתין למזרון
אבקש בכל לשון של בקשה לודות כי העיסקה מבוטלת ולזכות את כ.א בסכומים שחוייבו בפועל מס שובר בישראכרט3309 ושובר מס 3308
עוגמת נפש סוג הנזק :
לא לרכוש דרך הטלפון כלום לא לבצע רכישות ללא קבלת המוצר לאלתר פתרון נדרש :

ערוץ הקניות שירות לקוחות

, תגובה:
שרית גורמזנו ע.מנהל שי שם ותפקיד:
שלום רב,
הגב' שרם הזמינה ביום 25/2/07 מזרון הוליווד, הזמנה מס' 5531926.
מועד האספקה שנקבע הוא 14 יום מיום אישור כרטיס האשראי, היינו עד ליום 12/3/07.
בשל לחץ החגים חל עיכוב באספקת המוצר, נמסר ללקוחה כי האספקה תתבצע בשבוע של ה25/3/07 ובנוסף תקבל פיצוי בגין העיכוב.
ביום 26/3/07 הגב' שרם הודיעה כי ברצונה לבטל את הזמנתה.
בהתאם לבקשה, הועבר זיכוי ביום 29/3/07 לחברת האשראי באמצעותה גבינו את התשלום.
אנו מצרים על אי הנעימות שנגרמה ללקוחה.
תגובה:
ישלח פיצוי לביתה של הגב' שרם. פתרון:
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה