פרטי התלונה

תלונות ערוץ הקניות

תלונות ערוצי טלוויזיה

תלונות טלויזיה

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
תלונה בעיניין רכישת מוצר בערוץ הקניות (הטקסט המקורי ששלחתי) נושא התלונה:
וינשטוק צביקה שם/כינוי:
אזור השפלה אזור:
תיאור הבעיה:
6.5.2007

הנידון: הזמנת מערכת קולנוע ביתית,

מס" הזמנה: 33451297

א.נ

לפני כחודשיים רכשתי אצלכם בעיסקה טלפונית מערכת קולנוע ביתית שהיצגתם בטלוויזיה בערוץ 21 כמוצר היום,

בטלפון נאמר לי ע"י איש הקשר שלכם שהמוצר יגיע אלי תוך 14 ימי עבודה,

עברו כ-3 שבועות מאז ביצוע העיסקה והמוצר עדיין לא הגיע, למותר לציין שכרטיס האשראי שלי חוייב במועד בהתאם לסיכום אתכם.

לאחר אין ספור טלפונים למחלקת שירות הלקוחות שלכם, ובשיחה עם נציגותיכם בשם שלי ואח"כ מיכל הובטח לי שהמוצר יגיע תוך יום

יומיים, עברו עוד מספר ימים ועוד מספר פניות מצידי לדואר שליחים שאמור לנפק לי את המוצר, אכן הגיעו אלי עם חלק מהמערכת בלבד,

לאחר שפניתי עוד פעם לנציגכם, נאמר לי שהמשלוח התפצל ל-2 הובלות ,

לאחר עוד מספר ימים בתאריך 12.4.2007 הגיע יתר המשלוח, אולם להפתעתי גיליתי שאחד הרמקולים פגום ,

בו ביום דיווחתי על המוצר הפגום לנציגת שרות לקוחות בשם ריקי, ונאמר לי שתוך 14 יום הרמקול יוחלף,

עברו עוד כ-3 שבועות והרמקול לא הוחלף ,

בתאריך 2.5.2007 שוחחתי טלפונית בפעם המי יודע כמה עם נציגת שרות לקוחות בשם מיכל וביקשתי לברר מה קורה עם הרמקול הפגום,

ונאמר לי שתוך כמה ימים יהיו בקשר איתי לתאם מועד הגעת השליח להחלפת הרמקול הפגום,

היום בתאריך 6.5.2007 התקשרו אלי מדאר שליחים ואמרו לי שהיום בין השעות 12.00 – ל 15.00 יגיעו כדי להחליף את הרמקול הפגום,

עד לשעת כתיבת התלונה הזו דהיינו שעה 18.30 לא הגיע אלי שום שליח , למותר לציין שהייתי חייב להשאיר מישהו בבית ,

לסיכום למרות הצהרותיכם על אמינות , על עמידה בלוחות זמנים, ועל טיפול מסור בלקוחות ועוד ועוד,,,

אינכם אמינים כלל ועיקר הנכם מזלזלים בלקוחות , וזאת בלשון המעטה,,

לפיכך, למרות שרכשתי אצלכם בעבר מספר מוצרים, הנני להודיעכם שאין בכוונתי לרכוש יותר מוצרים אצלכם בערוץ הקניות,

ובנוסף, תלונתי זו תועבר באינטרנט לעוד כמה גופים שעוסקים בתלונות הציבור,

על החתום: וינשטוק צבי דוא"ל: [email protected]
ת"ז : 07233943
רח" הגיבור האלמוני 10 ת"א
טל"- 0505340948


ערוץ הקניות שירות לקוחות

, תגובה:
שרית גורמזנו ע.מנהל שי שם ותפקיד:
שלום רב,
מר ויינשטוק הזמין ביום 29/3/07 מערכת קולנוע ביתית, הזמנה מס' 5550421.
המוצר סופק ביום 12/04/07 (במסגרת 14 ימי אספקה כמובטח).
מר וינשטוק הודיע כי קיבל רמקול פגום ולכן שלחנו אליו באמצעות דואר שליחים רמקול חדש.
מבירור מול דואר שליחים, נמסר כי שליח הגיע לאחר תיאום עם הלקוח אך לא איתר את הבניין ולכן החבילה חזרה לדואר.
היום נעשה תיאום נוסף של הדואר מול הלקוח בין השעות 15:00- 18:00.
אנו מצרים על אי הנעימות שנגרמה ללקוח.
תגובה:
דואר שליחים תיאם ליום 14/05/07 החלפת הרמקול. פתרון:
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה