פרטי התלונה

תלונות ערוץ הקניות

תלונות ערוצי טלוויזיה

תלונות טלויזיה

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
אי קבלת מוצר נושא התלונה:
אזור תל אביב אזור:
תיאור הבעיה:
ב20/3 הזמנתי ערכה להלבנת שיניים באינטרנט כשההבטחה היא שיסופק תוך שבוע
שלמתי בכ"א גם עבור משלוח בסך 29 ש"ח .קבלתי אישור שבוצעה הזמנה והמוצר יישלח לביתי. כשלא קיבלתי את המוצר פניתי לערוץ הקניות הבטיחו לבדוק .באותו היום קבלתי הודעה שניה מחברת דואר שליחים האומרת שעלי לגשת למוקד שלהם ע"מ לקחת הזמנה דבר שלא מקובל עלי כיון ששילמתי דמי משלוח ומה עוד שלא קיבלתי הודעה ראשונה שהרי אם הייתי מקבלת הודעה כזו לא הייתי מבקשת תגובה מערוץ הקניות.דואר השליחים כמובן לא הסכימו לשלוח לי החבילה עד שערוץ הקניות יאשרו.לא עזרו כל בקשותי ורק לאחר התכתבות של שפניתי אליהם במייל ובטלפון וכמובן שאף פעם הם לא חזרו אלי .בסוף כבר אשרו לשליחים לשלוח אלי ואף התקשרו אלי משליחים לתאם מועד מיום ו' ה4/5 ועד יום א' ה6/5 כשלא הגיעו התקשרתי שוב ואז אמרו לי שהחבילה אבדהץפניתי שוב לערוץ הקניות שהבטיחו לי לחזור עם תשובה אבל כצפוי דממת אלחוט.
כספי סוג הנזק :
אספקת המוצר ותגובת המשווק פתרון נדרש :

ערוץ הקניות שירות לקוחות

, תגובה:
שרית גורמזנו ע.מנהל שי שם ותפקיד:
שלום רב,
הגברת דהן רכשה ביום 20/03/07 ראפיד וויט, הזמנה מס' 5545443.
המוצר נשלח עם דואר שליחים לבית הלקוחה.
הדואר דיווח לנו כי היה בבית הלקוחה פעמיים והשאיר הודעה על דלת ביתה ולאחר פנייתה תיאם עמה הגעה נוספת וסיפק את המוצר.
העברנו את תלונתה של הגברת דהן לפניות הציבור של הדואר בכדי לבדוק מדוע נוצר עיכוב באספקת המוצר.
תגובה:
המוצר סופק. פתרון:
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה