פרטי התלונה

תלונות ערוץ הקניות

תלונות ערוצי טלוויזיה

תלונות טלויזיה

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
שירות לקוי - מחייבים אבל לא מספקים נושא התלונה:
סגל אריק שם/כינוי:
אזור תל אביב אזור:
תיאור הבעיה:
רכשתי מחשב נייד ב- 10/5 הבטיחו לספק תוך 14 יום שכמובן עברו אבל אין קול ואין עונה.
לערוץ הקניות אין טלפון לשירות לקוחות ואחרי שהם חווזרים אליך (מאימייל) הם מפנים לספק שמצידו פשוט לא עונה לטלפונים, או המזכירה מבטיחה שיחזרו אליך.
את הכסף כמובן גבו אחרי 4 ימים.
כספי סוג הנזק :
אספקה מידית או הודעה על חוסר יכולת לספק את הסחורה פתרון נדרש :

ערוץ הקניות שירות לקוחות

, תגובה:
שרית גורמזנו ע.מנהל שי שם ותפקיד:
שלום רב,
מר סגל הזמין ביום 10/5/07 מחשב נייד, הזמנה מס' 5570595.
מועד האספקה שהובטח הוא 14 יום מיום אישור כרטיס האשראי- היינו עד יום 28.05.07.
חל עיכוב באספקה והמוצר סופק באיחור של שבוע ימים.
אנו מצרים על אי הנעימות שנגרמה ללקוח.
מר סגל יקבל פיצוי לביתו.
תגובה:
המוצר סופק + הלקוח יפוצה על העיכוב. פתרון:
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה