פרטי התלונה

תלונות ערוץ הקניות

תלונות ערוצי טלוויזיה

תלונות טלויזיה

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
תקלה חוזרת נושא התלונה:
אזור ירושלים אזור:
תיאור הבעיה:
בתאריך 6.8.07 הזמנתי חדר שינה דרך ערוץ הקניות שהתחייב כי תוך 14 יום מספק את הסחורה. בתאריך 15.8.07 הגיע החדר שינה פגום, וקיבלנו רק חלק מהחדר (שידות וגב מיטה), המוביל התחייב לחזור ולהרכיב את חדר השינה עד לתאריך 17.8.07. מאותו הרגע מצאתי את עצמי במרדפים אחרי החברה שהתחמקו באופן שיטתי, החזיקו אותי על הקו, התחייבו לחזור אלי (וכמובן לא חזרו) ובעיקר לא טיפלו בבעיה! בתאריך 22.8.07 שוחחתי שוב עם החברה שהבטיחו שעד שעות הערב יגיעו להרכיב את חדר השינה, ובערב התקשר המוביל שטען כי המשאית שלו נמצאת במוסך ואינו יכול להגיע. לאחר שיחה ממושכת עם המנהל של החברה הבטיח כי ביום 23.8.07 יגיעו בשעות הצהריים ואף יפצה אותי. המוביל אכן הגיע בתאריך 23.8.07 אך... כשניסה להרכיב את חדר השינה נתקל באותה הבעיה שבגללה לא הרכיבו את חדר השינה בפעם הראשונה! וזאת בנוסף לפגמים נוספים כמו- מראה סדוקה, שריטות על הקומודה, ידיות חסרות (כל זאת צוין בטלפון עם המזכירה של החברה), כמו כן לא נשלח אלי שום פיצוי כפי שנמסר ע"י המנהל. שוחחתי שוב עם המנהל שאמר שאין בידו פתרון ועלינו לחכות ליום ראשון 26.8.07!! ביקשנו מהמוביל להחזיר למשאית את החדר שינה וביקשנו לבטל את ההזמנה. ניסיתי להשיג את המנהל שוב בטלפון אך הנ"ל התחמק מהשיחות ולא ענה עד שעות הערב, כאשר כן הצלחתי להשיג אותו ולדבר איתו (בשעה 22:30) הנ"ל טען כי אין באותו רגע נתון מה לעשות וכי עלינו לחכות, סירבתי לתשובה שכזו והוא ניתק לי את השיחה בפנים.
אבקש את תגובתכם ועמדתכם בנושא בהקדם!
עוגמת נפש סוג הנזק :

ערוץ הקניות שירות לקוחות

, תגובה:
שרית גורמזנו ע.מנהל שי שם ותפקיד:
שלום רב,
הגברת אלפסי הודיעה לחברתנו ביום 20.8.07 כי קיבלה חדר שינה פגום, נמסר ללקוחה כי המוצר יוחלף תוך 14 יום.
ביום 24.8.07 הלקוחה הודיעה כי ברצונה לבטל את העסקה, בהתאם לכך המוצר הוחזר וזיכוי שודר לחברת האשראי ביום 27.8.07.
אנו מצרים על אי הנעימות שנגרמה לגברת אלפסי.
תגובה:
המוצר הוחזר, הלקוחה זוכתה. פתרון:
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה