פרטי התלונה

תלונות ערוץ הקניות

תלונות ערוצי טלוויזיה

תלונות טלויזיה

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
טיפול קולקל, משפיל, מטרטר ופוגע ביותר כלקוחה מאת ערוץ הקניות. opti נושא התלונה:
‏יום חמישי ‏02 ‏אוגוסט ‏2007 תאריך האירוע:
אזור תל אביב אזור:
מרכז שירות והזמנות סניף חברה:
תיאור הבעיה:
הנני לקוחה של ערוץ הקניות ומיני קניותיי הרבות ונושנות עוד לא נתקלתי ביחס כזה מביש ופוגע.
רכשתי מוצר בשם "סופרים פילאטיס" בערוץ בתאריך 02.08.07, בסכום של 1290 ₪.

את המוצר קיבלתי ב 10.08.07, יום שישי, שבו הייתי אמורה להמתין לשליח בין השעה 08:00 ל-12:00.
כשפתחתי את אריזת המוצר, הוצאתי אותו מן הקרטון ובדקתי כי כל האביזרים הנלווים אליו אכן שם
שמתי לב כי אחד הגלגלים, מתוך שניים, היה שבור.
התקשרתי לשירות הלקוחות ואחרי שיחות ארוכות של אי החלטה אם לשלוח לי רק גלגל או מכשיר חדש, הנציגה אמרה לי כי לא ניתן לשלוח רק גלגל, אלא להחליף את כל המכשיר.
כל השיחות בינינו נמשכו עד הצהריים.
הנציגה שלחה לי פקס למילוי פרטי וכי אין לי טביעות נוספות מלבד הגלגל השבור וכי שאר המכשיר והאביזרים הנלווים הגיעו בשלמותם. חתמתי ופקססתי חזרה.

בשבוע של ה- 26.08 ביום ראשון או שני התקשר אלינו שליח מטעם החברה בשעות הבוקר המאוחרות על-מנת להחליף את המוצר, כיוון שלא היה איש בבית, הוא הציע שיגיע ביום שישי 31.08.07 בין השעות 08:00 ל- 12:00 וסיכמנו על כך בטלפון.
המתנתי לו כל יום השישי המדובר אך הוא לא הגיע.
התקשרתי בשעה 12:30 לערוץ הקניות והנציגה שענתה לי אמרה שהם לא אחראים על המשלוחים ונתנה לי טלפון של דואר השליחים, התקשרתי אך לא היה מענה.
ביום ראשון 02.09.07 התקשרו אלינו משירות השליחים ומסרו לנו שהשליח 'שכח' אותנו,
ותיאמו לנו ליום שני בין השעות 16:00 ל-18:00.
השליח הגיע והחליף את המוצר.
כשהגעתי הביתה שמתי לב כי השליח לא לקח את כל האביזרים הנלווים אליו.
פתחתי את המוצר המוחלף וראיתי שוב כי אחד הגלגלים בו מרוסק לחלוטין.
יש לציין כי על האריזה לא מצוין כי המוצר שביר, האריזה גדולה וכבדה והשליח לא השתמש בעגלה- בשתי הפעמים על-מנת לסחוב את המוצר.

יום למחורת, התקשרתי לשירות למסור להם כי השליח לא אסף את כל המוצר וכי שוב הגיע מוצר שהגלגל אצלו שבור, הנציג שענה לי לקח את הפרטים שלי ואמר שיחזרו אלי.
ביום רביעי, 05.09.07 חזרה אלי נציגה בשם שני ושוב פרטתי את כל ההיסטוריה של המוצר וגלגוליו, הנציגה אמרה לי שיחליפו לי את המוצר ויתאמו איתי דרך שירות השליחים.
ואמרה שישתדלו לספק לי מוצר חדש עד ערב החג, דהיינו יום רביעי 12.09.07.
והיא תעשה כל מאמץ שאקבל אותו ביום ד'. ממנה קיבלתי את הרושם כי המוצר יסופק לי ביום רביעי.
יש לציין כי את החיוב הראשון על המוצר והשליחות כבר נגבו ממני.
התקשרו אלי ביום חמישי משירות השליחים כדי לתאם איתי שליח שיגיע רק כדי לקחת את האביזרים שלא נאספו בפעם הקודמת.
ושוב הצטרכתי להמתין לשליח בין 08:00 ל- 12:00, יום שישי, 07.09.07.
ביום רביעי בבוקר התקשרתי לשירות כדי לשאול מתי אקבל את המוצר ושוב שלחו אותי לשירות השליחים, ושם נאמר לי שלא מצוין להם שאני אמורה לקבל בכלל את המשלוח רק בשבוע הבא.
וכן אחר כך חזרה אלי בחורה בשם נוגה, שהזדהתה כמנהלת בשירות הלקוחות. בסיום השיחה איתה סוכם שהיא תדאג שישלח אלי המוצר ביום א' בין השעות 17:00 ל- 18:00.
המתנתי והמתנתי אך אף אחד לא הגיע ואף אחד לא התקשר אלי עד כתיבת שורות אלו.
אבקש מכם בבקשה לבדוק למה לקוח צריך לבזבז זמן יקר כ"כ ולשלם סכום כסף גדול ולא ליהנות מהמוצר שרכש.
כרגע המוצר 'עומד' בקרטון שלו באמצע הבית ללא שימוש ומפריע.
החליפו לי אותו בשבוע שעבר 19.09.07 ושוב הגיע שבור ובנוסף לכן חסרים בו כל האביזרים הנלווים לו. שוב התקשרתי ושוב טלטלה.. ושוב סחבת ושוב "להחליף" לי את המוצר. . פשוט לבכות. אני מרגישה שמתעללים בי נפשית.
עוגמת נפש, ביזיון, עלבון, בזבוז כספי, בזבוז זמני האישי וימי עבודה. סוג הנזק :
שיחליפו לי את המוצר לאחד כמו שצריך ושיביאו לי אותו באותו היום ולא להמתין שבוע. וגם פיצוי כספי לא יזיק על כל המסכת הנפשית שהם מעבירים אותי. כי את הכסף על המוצר הם דאגו לקחת טוב מאוד בזמן. פתרון נדרש :

ערוץ הקניות שירות לקוחות

, תגובה:
שרית גורמזנו ע.מנהל שי שם ותפקיד:
שלום רב,
הגברת ורד מנשרוף רכשה סופרים פילטיס, הזמנה מס' 5611755.
הלקוחה התלוננה כי קיבלה מוצר פגום ולכן ביצענו שלוש החלפות למוצר כאשר האחרונה הגיעה לשביעות רצונה של הלקוחה.
כמו כן, הגברת מנשרוף תקבל פיצוי לביתה.
אנו מצרים על אי הנעימות שנגרמה ללקוחה.
תגובה:
המוצר הוחלף לשביעות רצונה של הלקוחה. פתרון:
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה