פרטי התלונה

תלונות ערוץ הקניות

תלונות ערוצי טלוויזיה

תלונות טלויזיה

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
מוצרים לא איכותיים ומתקלקלים מהר נושא התלונה:
אזור הצפון אזור:
שדרות ירושלים 49, תל אביב-יפו בית דחף כתובת:
תיאור הבעיה:
שלום,לפני כפחות מחודש הזמנתי מערוץ הקניות מכשיר לחיטוב לאחר 5 דקות שהפעלנו אותו הוא מפסיק לעבוד ולאחר שלוחצים על הכפתור הפעלה הרבה פעמים זה נדלק לשניה ועוד פעם לא פועל וכנראה שזה בעיה בסוללה,
הזמנו לפני זה מכשיר חיטוב אחר וגם הוא התקלקל פעמיים אבל אולי משימוש לא נכון ככל הנראה,
וגם כאשר אני מתקשר לשירות הלקוחות אף אחד לא עונה לי ואומרים לי תחכה תחכו,מקווה שתעזרו לי,
בתודה,
עוגמת נפש סוג הנזק :
החלפת המוצר או פיצוי החזר כספי פתרון נדרש :

ערוץ הקניות שירות לקוחות

, תגובה:
שרית גורמזנו ע.מנהל שי שם ותפקיד:
הגברת ורבנה רכשה ביום 05.10.07 אב זאפ, חגורה לעיצוב.
הלקוחה התלוננה כי ישנה בעיה בסוללה, בהתאם לכך נשלחה לביתה סוללה חדשה (הלקוחה פנתה ב1.11 והסוללה נשלחה ב4.11 כך שתלונתה טופלה במהירות וביעילות).
בנוגע למכשיר החיטוב, הגברת ורבנה רכשה את המוצר ב17.08.07 , כאשר לאחר כחודש ימים פנתה אלינו ומסרה כי המכשיר אינו תקין, לאחר מס' ימים הלקוחה קיבלה לביתה מכשיר חדש.
תלונותיה של הגברת ורבנה תמוהות בעיני מאחר וקיבלה שירות ללא רבב.
תגובה:
*** פתרון:
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה