פרטי התלונה

תלונות ערוץ הקניות

תלונות ערוצי טלוויזיה

תלונות טלויזיה

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
נייסר דייסר נושא התלונה:
אזור תל אביב אזור:
תיאור הבעיה:
הנדון:הזמנה מספר 571665, נייסר דייסר


לפני יותר מחצי שנה רכשתי את מכשיר הנייסר דייסר דרך האתר של ערוץ הקניות.
למכשיר יש שני להבים אחד שקוצץ ירקות בצורה דקה ועוד להב שקוצץ ירקות בצורה עבה
מאחר שבביתנו אוכלים רק סלט קצוץ דק הלהב שקוצץ עבה לא היה כלל בשימוש אצלנו.

לפני כשבוע כשהכנתי ארוחת ערב החלטתי להכין צ'יפס ואת התפוח אדמה לחתוך לרצועות בעזרת הלהב העבה, כפי שהדגימו בערוץ הקניות כמה קל לחתוך איתו תפוח אדמה.
זו היתה הפעם הראשונה שהשתמשתי בלהב העבה, הוצאתי אותו מהשקית שבה הוא היה עטוף מהיום שקיבלתי את הנייסר דייסר. מששמתי את התפוח אדמה בפנים ולחצתי על מנת שיחתוך אותו לחתיכות ארוכות אחת הסכינים של הנייסר דייסר יצאה ממקומה.

ב-22/11/07 פניתי אל ערוץ הקניות במייל והסברתי להם את מה שקרה עם המוצר הנ"ל.
הוחזרה לי תשובה ע"י הגברת שני והבה שהמוצר הנ"ל נמצא מחוץ למסגרת האחריות ושלפנים משורת הדין ינתן לי החלק המדובר ללא עלות אך אני אצטרך לאסוף אותו מאחד המרכזים שלכם או לשלם 29 ₪ בעבור משלוח עד לביתי.

שוב שלחתי מייל תשובה שאני מעוניינת לקבל את המוצר עד לביתי ללא עלות מאחר ופגם במוצר שעד כה לא היה בו שימוש, לא קשור למסגרת האחריות חוץ מהעובדה שזהו הינו מוצר מפלסטיק ולא מכשיר חשמלי שיש לו בלאי על אחת כמה וכמה שזה בסך הכל רק אחרי כשבעה חודשים.

המוצר נשבר בעת שימוש בו, שימוש שהדגימו אותו בקלי קלות ושם הוא לא נשבר כך שזו מבחינתי הבטחה שגם אצלי בבית המוצר יכול לבצע את אותן פעולות, ואם המוצר לא יכול לבצע את הפעולות שאותן מדגימים בערוץ הקניות אז זוהי הטעייה של הלקוח ואני מבקשת את מלוא כספי בחזרה אם אכן המכשיר יכול לבצע את הפעולה הזו אז החלק שניתן לי היה פגום.

ברצוני לציין שזו לא פעם ראשונה שאני רוכשת מוצר מערוץ הקניות, בשאר הפעמים הייתי מרוצה גם מהמוצרים וגם מהשירות למרות שאף פעם לא פניתי בתלונה על מוצר שלהם, בתלונתי הפעם המענה מהשירות לקוחות היה בצורה ממוחשבת וקרה כאילו שאין בן אדם מאחורי המייל שלהם ביום ה' 22/11/07 שלחתי את המייל האחרון שאני ממתינה לתגובה ואת התגובה קיבלתי רק ביום א' 25/11/07 אחה"צ וזאת גם רק לאחר ששלחתי עוד מייל שעדיין לא קיבלתי תשובה.
בנוסף ביקשתי פעמיים מהמענה באינטרנט שנציג מטעם הערוץ יחזור אלי ולגמרי התעלמו מבקשתי אפילו לא הגיבו פשוט החזירו לי את אותה תשובה ששלחו בפעם לפני.

אני נורא מאוכזבת מהשירות, מהמענה ומהמוצר שגם לו וגם לערוץ הקניות עשיתי יחסי ציבור בפני המון חברים ומכרים .
עלבון סוג הנזק :

ערוץ הקניות שירות לקוחות

, תגובה:
שרית גורמזנו ע.מנהל שי שם ותפקיד:
שלום רב,
הגברת קריזובסקי רכשה ביום 13.05.7 נייסר דייסר, הזמנה מס' 5571665.
האחריות למוצר ניתנת לתקופה של שלושה חודשים.
בתאריך 22.11.07 הלקוחה פנתה אלינו ומסרה כי הלהב התעקם, נמסר לגברת קריזובסקי כי תוכל לקבל להב חדש ללא תשלום וזאת לפנים משורת הדין מאחר ותקופת האחריות הסתיימה.
הוצע ללקוחה להגיע למרכז השירות על מנת שתוכל לקבל את הלהב או לחלופין לשלם דמי משלוח בסך 29 ש"ח ולקבל את החלק לביתה.
תגובה:
הלקוחה מוזמנת להגיע למרכז השירות הקרוב לביתה ולקבל את הלהב ללא תשלום. פתרון:
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה