פרטי התלונה

תלונות ערוץ הקניות

תלונות ערוצי טלוויזיה

תלונות טלויזיה

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
נייסר דייסר - המשך נושא התלונה:
אזור תל אביב אזור:
תיאור הבעיה:
בהמשך לתלונתי.

התשובה של שרית גורמזנו, ע.מנהל השירות הנכבדה לא מספקת אותי.
אין ספק שהמוצר לא עמד בקריטריונים שהבטיחו לי ולכל שאר הלקוחות שלהם.
יתרה מזו, הלהב לא התעקם אלא יצא ממקומו מה שמראה כמה תשומת לב נותנים אנשי בקרת האיכות של ערוץ הקניות לתוכן התלונות של לקוחותיהם.
(במקרה כל המיילים ששלחתי להם שמורים אצלי במערכת, וזה מה שרשמתי במפורש).
תודה רבה להם שהסכימו (לפנים משורת הדין) להחליף לי את החלק אבל אני כבר דמי משלוח שילמתי על המוצר הזה וזה לא הוגן שאני אשלם שוב.
זה עקרוני בשבילי אך חברה שיש לה בקרת איכות טובה לא היתה מגיעה בכלל למצב הזה ובשביל 29ש"ח עלובים היתה נותנת ללקוח שלה הרגשה טובה.

כנראה שאין עם מי לדבר כי חוץ מהאתר הזה גם אף אחד לא טורח ליצור עימי קשר אף על פי שביקשתי מספר פעמים
בסופו של דבר מה שיהיה זה מה שהם יחליטו ולפיכך נעריך את רמת השירות שלהם...
עלבון סוג הנזק :
משלוח של החלק עד לבית ללא תשלום!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! פתרון נדרש :

ערוץ הקניות שירות לקוחות

, תגובה:
שרית גורמזנו ע.מנהל שי שם ותפקיד:
שלום רב,
הגברת קריזובסקי רכשה את המוצר ביום 13.05.07.
תקופת האחריות ניתנת לשלושה חודשים בלבד, לקוח אשר פונה בתום תקופת האחריות רשאי לרכוש חלקי חילוף בתשלום.
אף על פי שהלקוחה פנתה אלינו בתום תק' האחריות אישרנו לה לקבל את החלק ללא תשלום לפנים משורת הדין.
כמו כן, הצענו לגברת קריזובסקי להגיע למרכז השירות הקרוב למקום מגוריה ולקבל את החלק ללא חיוב של דמי המשלוח.
חשוב לציין כי בכל החברות המספקות שירותים נהוג להגיע לבית הלקוח בתקופת האחריות, אך כאשר האחריות מסתיימת באחריותו של הלקוח להגיע באופן עצמאי ולשאת בעלות התיקון.
אנו מצרים על כך שתשובתינו איננה מספקת את הלקוחה.
תגובה:
הלקוחה מוזמנת להגיע למרכז השירות ולקבל את החלק ללא תשלום או לחלופין לשלם דמי משלוח בסך 29 ש"ח ולקבלו לביתה. פתרון:
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה