פרטי התלונה

תלונות ערוץ הקניות

תלונות ערוצי טלוויזיה

תלונות טלויזיה

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
החזרת מוצר פגום< נושא התלונה:
אזור ירושלים אזור:
יפו 25 כתובת:
ערוץ הקניות סניף חברה:
תיאור הבעיה:
ביום שלישי שעבר(18.12.07) בשעות אחה"צ הגיע לביתי חבילה שהזמנתי דרך ערוץ הקניות - סטפר אירובי
כשפתחתי את החבילה גיליתי כי הפלסטיק בקדמת המכשיר שבור. שלחתי להם מכתב תלונה
ובצהרי יום חמישי(20.12), התקשרה אלי נציגת שרות ואמרה
כי אצטרך להשיב את המוצר לחנות שלכם בירושלים ובתמורה אקבל מוצר חדש או שכספי יוחזר.
איני מוכנה לסחוב את המכשיר בכוחות עצמי לחנותם (הוא כבד ואין ביכולתי לסוחבו לבד)זו אינה אשמתי שהמכשיר הגיע שבור, במיוחד שילמתי דמי משלוח כדי שאוכל לקבל את המכשיר ישירות לביתי.
לשלוח שליח לביתי או להחזיר לי חלק מהכסף ואשאיר את המוצר בביתי פתרון נדרש :

ערוץ הקניות שירות לקוחות

, תגובה:
שרית גורמזנו ע.מנהל שי שם ותפקיד:
שלום רב,
הגברת רוזנר רכשה ביום 09.12.07 לאטרל טיי, הזמנה מס' 5675816.
הלקוחה התלוננה כי המכשיר הגיע שבור.
נמסר לגברת רוזנר כי תוכל לשלוח את המוצר בדואר רשום, כאשר דמי ההובלה יוחזרו, או לחלופין להחזיר את המוצר במרכז השירות הקרוב לביתה.
כמו כן הלקוחה תוכל להמתין שהמוצר יחזור למלאי ולקבל לביתה שליח אשר יבצע החלפת המוצר.
תגובה:
בהתאם להחלטתה של הלקוחה 1. להמתין למלאי וכך שליח יגיע לביתה לביצוע ההחלפה. 2. לשלוח את המוצר בדואר רשום ולקבל זיכוי מלא (כולל דמי המשלוח בדואר רשום). פתרון:
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה