פרטי התלונה

תלונות ערוץ הקניות

תלונות ערוצי טלוויזיה

תלונות טלויזיה

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
חיוב נושא התלונה:
אזור תל אביב אזור:
תיאור הבעיה:
אני אף פעם לא מאמינה בקניות מטלוויזיה כי איאפשר לדעת מה מוכרים לך. ביום ראשון (06.11.05 אני ובעלי מאוד אהבנו סלון שמכרו בערוץ הקניות שניקרא גרנדה והוא עלותו 1992שח ודמי משלוח הוא היה 349שח ,כך היה רשום. נתנו מס' של כרטיס השראי,ביקשנו לעשות ב18 תשלומים-קרדיט אני רואה הורדה של 379שח. לא יודעת מה זה הורדה זאת, לא שלחו שום חשבון און הסבר וחוץ מזה הורידו כסף לפני שמוצר היגיע. אני מאוד כועסת וכבר יומיים מנסה להשיג אותם כדי לברר. אבל מה מסתבר שמוקד מכירות עונים מהר כשצריך למכור ,אבל כשצריכים עזרה אין למי לפנות.
כספי סוג הנזק :
אני רק רוצה דבר אחד שכל דבר יהיה לו הסבר וחשבון בנ פתרון נדרש :

ערוץ הקניות שירות לקוחות

, תגובה:
שרית גורמזנו ע.מנהל שי שם ותפקיד:
שלום רב,
גב' קנטי רכשה ביום 07.11.05 סלון גרנדה במחיר 1992 ש"ח + 379 ש"ח דמי משלוח.
הלקוחה פנתה אלינו ומסרה כי ראתה בשידור כי עלות דמי המשלוח היא 349 ש"ח.
לבדיקת טענתה ערכנו בדיקת שידור, ממצאי הבדיקה העלו כי דמי ההובלה שפורסמו בשידור הינם 379 ש"ח.
תשובה זו נמסרה לגברת קנטי.
תגובה:
(תשובה זו נמסרה לכם ביום 06.03.06) פתרון:
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה