פרטי התלונה

תלונות ערוץ הקניות

תלונות ערוצי טלוויזיה

תלונות טלויזיה

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
מוצר שלא סופק והתנערות "ערוץ הקניות" ממני - הלקוח נושא התלונה:
‏יום ראשון ‏06 ‏ינואר ‏2008 תאריך האירוע:
אזור הדרום אזור:
תיאור הבעיה:
רכשתי לפני כחודש ימים מזרן אשר ראיתי בערוץ הקניות מחנות "ערוץ הקניות" הממוקמת באיזור מגוריי. משעדיין לא סופק המוצר וחברת ההובלות דוחה אותי בהתמדה מידי שבוע בעוד שבוע נוסף פניתי היום (06/01/08)לשירות הלקוחות של ערוץ הקניות שם נאמר לי באופן חד משמעי שהם אינם אחראיים למתרחש בחנויות ערוץ הקניות ושאם יש לי בעיה עליי לפתור זאת עם החנות מאחר והם אינם קשורים זה לזה. כשטענתי בפני נציגי הערוץ שבכוונתי לפנות עם נושא הולכת השולל הזו לעיתונות תגובתם היתה "תפנה למי שאתה רוצה, זה לא יעזור לך".
כשפניתי לחנות בבאר שבע לשם ביטול העסקה נאמר לי ע"י מנהל החנות "אנחנו לא מבטלים עסקאות, אם אתה רוצה תוכל לקבל זיכויי".
כששאלתי את בעל החנות מי אחראי על השירות בחנויות? תשובתו היתה: "אני הבעלים ואין קשר לערוץ הקניות"
כספי סוג הנזק :
טיפול בנושא זה פתרון נדרש :

ערוץ הקניות שירות לקוחות

, תגובה:
שרית גורמזנו ע.מנהל שי שם ותפקיד:
שלום רב,
מר בוזגלו קיבל את המזרון לשביעות רצונו.
כמו כן, ספק המזרונים פיצה את הלקוח בסט מצעים בגין העיכוב במשלוח.
תגובה:
המוצר סופק+פיצוי לשביעות רצונו של הלקוח פתרון:
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה