פרטי התלונה

תלונות ערוץ הקניות

תלונות ערוצי טלוויזיה

תלונות טלויזיה

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
הטעיית הציבור לגבי מוצר נושא התלונה:
פפו איב שם/כינוי:
‏יום שלישי ‏08 ‏ינואר ‏2008 תאריך האירוע:
אזור חיפה אזור:
בית דחף רח' בן צבי 2 יפו פינת שד' ירושלים 49 מיקוד 68181 כתובת:
חיפה , קניון לב המפרץ סניף חברה:
תיאור הבעיה:
בתאריך: 04.01.08 רכשתי את המוצר "ספין ספייסר" - ערכת אחסון הכוללת 24 קופסאות.
הובטח לי שהקופסאות הרמטיות, והם לא.
כתבתי להם מכתב שבו ביקשתי החזר מלא על המוצר ופיצוי על העוגמת נפש שנגרמה לי עקב הפרסום השקרי שלהם.
במענה לפנייה שלי הם התייחסו אך ורק למדיניות החזרת מוצרים ודרך איזה סניף ניתן להחזיר את המוצר, או לחילופין בדואר רשום.
אני מצדי טרחתי להגיע לסניף שלהם על מנת לא לשלם דמי משלוח.
אני לא רואה את עצמי מבזבזת את הזמן שלי ומגיעה לסניף שלהם פעם שנייה על מנת להחזיר מוצר שהם שיקרו בפרסום שלו.
ההתייחסות שלהם מבזה ולא מכבדת חברה גדולה כמו שהם מנסים לייצג את עצמם. אם הם באמת מכבדים את השם שעבורו הם עובדים הם צריכים לשלוח שליח שייקח את המוצר שרכשתי תוך הטעייה.
בנוסף, אני מבקשת שהם ישנו את הפרסום של המוצר כך שיתאר את המוצר בפועל, ויתנו שירות נאות ללקוח בכל שיפסיקו למכור חתולים בשק.

בזבו זמן ועוגמת נפש סוג הנזק :
שליחת שליח שיקח את המוצר, ושינוי הפרסום של המוצר פתרון נדרש :

ערוץ הקניות שירות לקוחות

, תגובה:
שרית גורמזנו ע.מנהל שי שם ותפקיד:
הגברת פפו רכשה ביום 04/01/08 ספין ספייסר, הזמנה מס' 5687962.
לאחר קבלת המוצר הלקוחה פנתה אלינו ומסרה כי המוצר אינו אטום דיו לטעמה ולכן ביקשה להחזירו.
בהתאם לכך נמסרו ללקוחה נהלי החזרת המוצר.
המוצר הוחזר והלקוחה זוכתה בתאריך 27/1/08.
תגובה:
המוצר הוחזר והלקוחה זוכתה פתרון:
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה