|
|
|
|
|
|
ערכה לא מושלמת |
נושא התלונה: |
עמיאל מוריס |
שם/כינוי: |
יום ראשון 20 ינואר 2008 |
תאריך האירוע: |
אזור הצפון |
אזור: |
תיאור הבעיה:
בתאריך 20.1.08 קניתי דרך ערוץ הקניות מכשיר gps fujicom gp3519 בתוך המארז לא מצאתי מטען לבית. ,אני עכשיו צריך להיתרוצץ להזמין מטען לבית ,לשלם עליו מחיר גבוה משום שזה לא באותה עיסקה וגם לשלם דמי מישלוח.מחיר יקר בשביל מטען.
מטען לבית הוא אביזר חשוב,את כל לימוד השמוש בתוכנה אני עושה בבית .את כל הטעינה הראשונית אני עושה בבית.
הסוללה העצמית אינה מספיקה לכן צריך מטען.
אנא העבירו את התלונה לערוץ הקניות, תודה.
|
עלבון |
סוג הנזק : |
אני מבקש שישלחו לי מטען לבית על חשבונם. |
פתרון נדרש : |
|
|
|
|
|
|
|
ערוץ הקניות שירות לקוחות
, תגובה:
|
שרית גורמזנו ע.מנהל שי |
שם ותפקיד: |
שלום רב,
מר עמיאל רכש ביום 18.1.08 מכשיר ניווט לרכב, הזמנה מס' 5694814.
העסקה כוללת:מכשיר ניווט,מטען לרכב,תושבת לרכב,עט כתיבה טלסקופי,תוכנת ניווט IGO בעברית,כבל USB סינכרון למחשב,הוראות הפעלה,דיסק הדרכה למחשב.
העסקה איננה כוללת מטען ביתי ולכן לא נוכל לשלוח ללקוח.
|
תגובה: |
מר עמיאל מוזמן לפנות לנותן האחריות ולבדוק מולו אופצייה לרכישת מטען ביתי. |
פתרון: |
|
|
|