פרטי התלונה

תלונות ערוץ הקניות

תלונות ערוצי טלוויזיה

תלונות טלויזיה

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
ספת עור 2+3 + ספת טלויזיה מעור נושא התלונה:
עזרא אתי שם/כינוי:
‏יום שלישי ‏23 ‏אוגוסט ‏2005 תאריך האירוע:
אזור תל אביב אזור:
תיאור הבעיה:
בשנת 2005 קניתי ספת עור 2+3 + ספת עור וקיבלתי תעודת אחריות של דסל יבוא ושיווק בע"מ - המרכז לכורסאות טלויזיה , זבוטינסקי 103 רמת גן.נכון שעבר די זמן אך לאור פניותיי לערוץ ולאחריות שנענו בלך ושוב די מהר התייאשתי עד שמצאתי את האתר הזה ואני מקווה שהוא יוכל לעזור לי.
לצערי אחרי שנה העור החל להתפורר ונוצרו חורים בכמה מקומות בספות ובכורסא. פניתי טלפונית לערוץ הקניות אלו הפנו אותי לאחריות של סדל. לאחר פניה לסדל הם הפנו אותי פשוט לרפד על חשבוני. יש לציין כי מאז התייאשתי והספה אצלי בבית מלאה בחורים. "העור" פשוט מתחיל להבריק ולאט לאט נפרם ונוצר קרע עם חור. חבל מאוד שלא מצאתי "אבא ואמא" למוצר שקניתי מערוץ כל כך מפורסם שמתיימר להיות ערוץ העומד אחרי המוצרים אותם משווק.
לצערי לא נענתי כראוי לטענותי ועוד בשיא חוצפת ערוץ הקניות עדיין מפרסם את אותן ספות כדי שאחרים יפלו בפח.
עוגמת נפש סוג הנזק :
החלפת או תיקון הספה. פתרון נדרש :

ערוץ הקניות שירות לקוחות

, תגובה:
שרית גורמזנו ע.מנהל שי שם ותפקיד:
שלום רב,
הגברת אתי עזרא רכשה ביום 30.07.05 סלון "סיציליה", הזמנה מס' 5134043.
חברת דסל מספקת אחריות למוצר לתקופה של שניים עשר חודשים ועל כן מאחר וחלפו שנתיים וחצי מאספקת המוצר הלקוחה הופנתה לתיקון בתשלום.
יש לציין כי הלקוחה מעולם לא פנתה לערוץ הקניות.
הפננו את תלונתה של הגברת עזרא לחברת דסל במטרה לבדוק מה ניתן לעשות.
תגובה:
תלונתה של הגברת עזרא הופנתה לחברת דסל על מנת לבדוק כיצד ניתן לטפל בבעיה. פתרון:
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה