פרטי התלונה

תלונות ערוץ הקניות

תלונות ערוצי טלוויזיה

תלונות טלויזיה

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
נייסר דייסר נושא התלונה:
אזור חיפה אזור:
תיאור הבעיה:
לצערי נאלצתי להחליף את המוצר כבר מס' פעמים ,יש לציין שאין בעיה עם השירות אבל המוצר פשוט לא טוב ומיד עם תחילת השימוש הוא נפגם ,יש לציין שמוצר דומה חזק יותר נימצא עכשו בשוק ולכן אני מצפה שיחליפו למוצר החדש ואולי החזק יותר.
עוגמת נפש סוג הנזק :
אישור להחליף למוצר טוב יותר פתרון נדרש :

ערוץ הקניות שירות לקוחות

, תגובה:
שרית גורמזנו ע.מנהל שי שם ותפקיד:
שלום רב,
הגברת רוזנטל רכשה נייסר דייסר לבן בחנות חיפה לפני כשישה חודשים לערך.
פנינו אל הלקוחה בעקבות תלונתה, הגברת רוזנטל טענה כי הסכינים במוצר לקויים וביקשה להחליף את המכשיר שברשותה לנייסר דייסר צבעוני.
נשמח להיעתר לבקשתה, הלקוחה מוזמנת לגשת לחנות ולהחליף את המוצר למכשיר חדש צבעוני, או לחלופין לכל מוצר שתבחר.
תגובה:
הלקוחה מוזמנת לגשת לחנות ולבצע החלפה למכשיר צבעוני. פתרון:
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה