פרטי התלונה

תלונות ערוץ הקניות

תלונות ערוצי טלוויזיה

תלונות טלויזיה

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
החזרת מוצר נושא התלונה:
ביטון יגאל שם/כינוי:
אזור אילת אזור:
תיאור הבעיה:
לפני כחודשיים רכשתי מזרן דרך הערוץ וניתנה לי האפשרות של תקופת נסיון של 14 יום לאחר 12 יום החלטתי שהמוצר לא מתאים לי וכי ברצוני להחזירו בנוהל ההחזרה שלכם .
מה שלא ידעתי כי ההחזרה תהפוך לסיוט עבורי וזה אומר טלפונים לשירות לקוחות הטחוחות של המוקדניות שלהגעה של החברה ללקיחת המוצר.
הבטחה של תיאום הגעה 3 פעמיים של החברה ללקיחת המזרן ולא הגיעו.
אז אם לזה אם קוראים שירות אז אני לא יודע מה זה שירות
בושה וחרפה לאמינות השירות שלכם
עוגמת נפש סוג הנזק :
הגעה מיידית ללקיחת המוצר ואי תשלום של דמי החזרה למוביל ופיצוי מצד ערוץ הקניות פתרון נדרש :

ערוץ הקניות שירות לקוחות

, תגובה:
מורן חולו - ע. מנהל שר שם ותפקיד:
שלום רב,
מר ביטון רכש ביום 16/2 מזרן "אנטומיק ויסקו" מס' הזמנה 5709171.
הלקוח הודיע כי ברצונו לבטל את הזמנתו, בהתאם לכך ביום 15/5 יגיע מוביל לביתו בכדי לאסוף את המוצר.
אנו מתנצלים על משך זמן ההחזרה, כמו כן, מר ביטון יקבל פיצוי לביתו.
בברכה,
מורן.
תגובה:
ההחזרה תתבצע ביום חמישי הקרוב+ הלקוח יפוצה פתרון:
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה