|
|
|
|
|
|
החזרת מוצר |
נושא התלונה: |
ביטון יגאל |
שם/כינוי: |
אזור אילת |
אזור: |
תיאור הבעיה:
לפני כחודשיים רכשתי מזרן דרך הערוץ וניתנה לי האפשרות של תקופת נסיון של 14 יום לאחר 12 יום החלטתי שהמוצר לא מתאים לי וכי ברצוני להחזירו בנוהל ההחזרה שלכם .
מה שלא ידעתי כי ההחזרה תהפוך לסיוט עבורי וזה אומר טלפונים לשירות לקוחות הטחוחות של המוקדניות שלהגעה של החברה ללקיחת המוצר.
הבטחה של תיאום הגעה 3 פעמיים של החברה ללקיחת המזרן ולא הגיעו.
אז אם לזה אם קוראים שירות אז אני לא יודע מה זה שירות
בושה וחרפה לאמינות השירות שלכם
|
עוגמת נפש |
סוג הנזק : |
הגעה מיידית ללקיחת המוצר ואי תשלום של דמי החזרה למוביל ופיצוי מצד ערוץ הקניות |
פתרון נדרש : |
|
|
|
|
|
|
|
ערוץ הקניות שירות לקוחות
, תגובה:
|
מורן חולו - ע. מנהל שר |
שם ותפקיד: |
שלום רב,
מר ביטון רכש ביום 16/2 מזרן "אנטומיק ויסקו" מס' הזמנה 5709171.
הלקוח הודיע כי ברצונו לבטל את הזמנתו, בהתאם לכך ביום 15/5 יגיע מוביל לביתו בכדי לאסוף את המוצר.
אנו מתנצלים על משך זמן ההחזרה, כמו כן, מר ביטון יקבל פיצוי לביתו.
בברכה,
מורן.
|
תגובה: |
ההחזרה תתבצע ביום חמישי הקרוב+ הלקוח יפוצה |
פתרון: |
|
|
|