פרטי התלונה

תלונות ערוץ הקניות

תלונות ערוצי טלוויזיה

תלונות טלויזיה

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
עוגמת נפש מצד ערוץ הקניות נושא התלונה:
‏יום שלישי ‏15 ‏אפריל ‏2008 תאריך האירוע:
אזור חיפה אזור:
תיאור הבעיה:
שלום,

אני גברילוב אדם, מתגורר בחדרה, גבעת אולגה, שיכון אזורים 533/10 .
הזמנתי בערוץ הקניות מחשב ומארז סירים ומחבתות.
המחשב הגיע במצב פגום והם לא רוצים לא לקחת אותו חזרה ולא רוצים לתת לנו זיכוי,
והמארז סירים ומחבתות לא הגיע בכלל, אך על פי שהחברה אומרת שאני קיבלתי אותם, אך אני לא קיבלתי אותם,
יש להם חתימה שלי, לפי מה שהם אומרים, אך אני לא חתמתי וגם אישתי לא, מי חתם, אני לא יודע.
הם אמרו לנו שיש להם חתימה שלנו שקיבלנו את המארז סירים, אך אני לא חתמתי,
הם ביקשו שנשלח להם בפקסים את החתימות שלי ושל אישתי,
וזה מה שעשינו עשרות פעמים וגם שלחנו להם את זה בדואר במכתב רשום,
ואז אחרי חודש הם מצאו אצל מישהו את החבילה,
לאחר שפתחו אותה ואולי אפילו מישהו השתמש בזה ורצו לתת לנו אותה.
אנו ביקשנו החזר כספי אז אותו עדיין לא קיבלנו.
בתאריך 15.04.08 הזמנו מחשב מערוף הקניות וב-18.04.08 קיבלנו אותו במצב שבור.
באותו היום התקשרנו לערוץ הקניות (איך שקיבלנו אותו)
וביקשנו שישלחו לנו מחשב חדש ויקחו את המחשב הזה.
באותו היום כשדיברתי עם הפקידה היא אמרה לי שאני צריך למלא הצהרת לקוח, ושאת הטופס ישלחו לי בדואר.
ושכאשר אנו נמלא את ההצהרה אנו צריכים לשלוח אותה בפקס אליהם.
אנו במקום לשלוח רק לערוץ הקניות בפקס שלחנו גם לצ'יפ מחשבים את ההצהרה במקרה שאולי יוכלו לעזור לנו שמה.
ואז התקשרו אלינו מערוץ הקניות ואמרו שתוך 14 ימים יבוא טכנאי מצ'יפ מחשבים כדיי לבדוק את המחשב.
עדיין אף אחד לא הגיע, והיום 13.05.08 התקשרנו אליהם, לצ'יפ מחשבים, כדיי לשאול מתי יבוא הטכנאי
והם אמרו שהוא יבוא ביום למחרת.
ואחר הצהריים התקשרו מערוץ הקניות ואמרו לנו שהטכנאי לא יבוא ושאנחנו צריכים לחבר את המחשב
ולבדוק אותו אחרי ההפעלה אם משהו בו לא תקין ואת החלקים השבורים שנשלח אליהם בדואר להחלפה.
אנחנו לא מהנדסים, את המחשב קניתי לילד שלי כמתנה ליום הולדתו. אנחנו לא יכולים לחבר אותו בעצמינו,
ולכן ביקשנו מהם החזר כספי, אך עד היום לא קיבלנו מהם כלום.
22.04.08 אני שלחתי לערוץ הקניות מכתב רשום שבו פירטתי להם הכל על העניין הזה, שהבעיה תיפתר עד ה-10.05.08.
עד היום לא קיבלנו החזר כספי, ואנחנו לא יודעים מה לעשות,
את המחשב לא לוקחים ואת הכסף לא מחזירים וגם את המחשב לא מחליפים.
אני קניתי מחשב חדש, ואני לא רוצה שמהיום הראשון כבר הוא יהיה במעבדה לתיקון.
ובגלל שלמשפחתי נגרם נזק נפשי וכספי (המארז סירים והמחבתות היו כמתנה לאישתי לחג הפסח,
והמחשב היה מתנה ליום ההולדת של בני, והם הרסו לנו את חג הפסח וגרמו לנזל נפשי וכספי למשפחתינו)
אנו מבקשים לקבל פיצויים, אתם יכולים לעזור לנו במשהו בבקשה?!
כדיי שערוץ הקניות יחזיר לנו על הנזק הנפשי והכספי שנגרם?!

בתודה אדם גברילוב
עוגמת נפש וגם נזק כספי סוג הנזק :
קבלת פיצויים על הנזק הנפשי והכספי שנגרם פתרון נדרש :

ערוץ הקניות שירות לקוחות

, תגובה:
תלונה נשלחה לחברה, תגובתה בהמתנה
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה