מוצר פגום וקושי בהחלפתו |
נושא התלונה: |
אזור הצפון |
אזור: |
תיאור הבעיה:
לפני כ-3 שבועות רכשתי לטירל טיי בערוץ הקניות,כאשר קיבלתי את המוצר נוכחתי לדעת שהוא הגיע שבור,אני גר באיזור הגליל העליון בשיחות שניהלתי עם שירות הלקוחות של הערוץ הובהר לי שהדרך היחידה להחזיר את המכשיר היא להביאו לאחד מארבעת מרכזי שירות(חיפה,יפו,באר שבע וירושלים) מיותר לציין ששילמתי עבור המשלוח מכיוון שרציתי שהמוצר יגיע ישירות לביתי כדי לחסוך נסיעות וכי אני אדם שעובד כל ימות שבוע,ערוץ הקניות מצידו מסר לי שהדרך היחידה שהמוצר יוחלף הוא דרך אחד מאותן נקודות המוצר תקוע אצלי לא תקין כבר מספר שבועות
כאשר הבעיה ידועה להם מהרגע שפתחתי את המוצר.
|
עוגמת נפש |
סוג הנזק : |
החלפת המוצר ע"י החברה שמוצרה הגיע פגום או לחילופין איסוף והחזר כספי |
פתרון נדרש : |
|
|
|
|