פרטי התלונה

תלונות ערוץ הקניות

תלונות ערוצי טלוויזיה

תלונות טלויזיה

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
תקלה במכשיר נושא התלונה:
אייזיק בת שבע שם/כינוי:
‏יום רביעי ‏02 ‏יולי ‏2008 תאריך האירוע:
אזור תל אביב אזור:
תיאור הבעיה:
בסוף חודש מאי רכשתי דרך אתר ערוץ הקניות לצערי מכשיר מיקורו גל משולב של חברת מרפי ריצ'רד , לפני כשבוע המכשיר הפסיק לעבוד להפתעתי משום שהוא מכשיר חדש לכן רכשתי חדש כדי שלא יהיו לי בעיות עם תיקונים , כמקובל התקשרתי לערוץ הקניות ולהפתעתי ואכזבתי נאמר לי שהם אינם מטפלים במוצר למרות שרכשתי אותו מהם והם הפנו אותי לחברת השם אלקטרו ברק שנמצאת ברמלה , יצרתי קשר איתם והם נתנו לי מספר טלפון של מעבדה שנמתאת באזור מגורי, למרות שאמרתי להם שהמכשיר חדש ואני אדם מוגבל בעל נכות וקשה לי להגיע למעבדה נאלצי לקחת מונית שעלתה לי כ 50 שח ולבקש מהנהג שימסור את המיקרו במקומי. למחרת התקשרו אלי מהמעבדה והודיע שהמיקרו תוקן. שוב פניתי להנג מונית ושילמתי לו 50 שקלים כדי שיחזיר אלי את המיקרו מהמעבדה.
למחרת בבקר הבנות שלי רצו לחמם להן את ארוחת הבקר ואז הן התקשרו אלי לעבודה ואמרו לי שהמיקרו שוב הפסיק לעבוד ואין להן אפשרות לחמם אוכל , כעסתי מאוד והתקשרתי מיד לערוץ הקניות וביקשתי שיחליפו לי את המכשיר אני לא חייבת לספוג את התקלות אני קניתי חדש כדי שלא תהיינה לי בעיות עם תיקונים הם אמרו שזאת לא בעיה שלם ועלי לחכות 10 ימים כדי שישלחו את המקרו למעבדה נוספת (בינתיים עלי להשאר במשך 10 ימים ללא אפשרות לחמם אוכל הבנות שלי בחופש אני בעבודה והן כועסות למה קניתי בערוץ הקניות ולא בחנות משום שאם היתי רוכשת בחנות הם ישר היו מחליפים לי למכשיר חדש ולא מתנערים כמו ערוץ הקניות שאומר לי שזה לא כשור אליהם ועלי לפנות לאלקטרו ברק . יכולתי לקנות ישר מאלקטרו ברק אז מה התפקיד של ערוץ הקניות רק לגבות את הכסף ותו לא אני יודעת שלעולם אני לא ארכוש יותר מוצרים דרך ערוץ הקניות וגם אמליץ לחברים לא לרכוש בגלל היחס שקיבלתי חוסר האיכפתיות האדישות בתודה אייזיק בתשבע
כספי סוג הנזק :

ערוץ הקניות שירות לקוחות

, תגובה:
תלונה נשלחה לחברה, תגובתה בהמתנה
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה