פרטי התלונה

תלונות ערוץ הקניות

תלונות ערוצי טלוויזיה

תלונות טלויזיה

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
הספקת מזרן נושא התלונה:
פינקר עוזיאל שם/כינוי:
‏שבת ‏14 ‏יוני ‏2008 תאריך האירוע:
אזור הצפון אזור:
תיאור הבעיה:
אני מודיע לכם בזאת כי זהו השירות הכי זוועתי שקיבלתי אי פעם מחברה אשר מכבדת את עצמה קרי ערוץ 21 ערוץ הקניות.
זה שקניתי ושילמתי בתאריך 14.06.08ממיטב כספי לערוץ הקניות ערוץ 21 התברר לי כטעות.
פשוט, המחדלים הגיעו אחד אחרי השני.

יום חמישי 26.06.08 התקשרו ואמרו שהמשלוח יגיע ביום ראשון בין השעות 1300 ל-1700. לא השאירו מס' טלפון לחזרה ואני ניסיתי מיום חמישי ליצור עמם קשר אולם כל נסיונותי עלו בתוהו.
רק ביום המשלוח ב- 29.06.08 חזרו אלי ועוד באי מייל ולא טלפונית ( לאחר שרשמתי אי מייל אליהם יום לפני) על מספרי הטלפון של הספק שזו חוצפה והתנהגות שאינה הולמת ומעליבה. אני ביקשתי שיחזרו אלי טלפונית. לא ידעתי שזה מוגבלות כל שהיא אצלם וזה דורש מהם ליותר.
ניסיתי ב- 29.06.08 להתקשר מהבוקר לספק אולם לא ענה לא בפלאפון ולא בטלפון - עוד מחדל.
בשעה 1700 לערך התקשרתי לערוץ הקניות ומרוב חוצפתם הם אומרים לי שכן המשלוח מתעכב.למה לא הודעתם? או שמישהו יודיע?
זה שיא החוצפה !!!! אני מחכה בבית מהשעה 1230 , ביזבזתי יום עבודה שלם, לא לקחתי את הילד לחוג ולא עשיתי דבר עד שהמשלוח הגיע בשעה 1912.
ועוד נהג המשאית של המשלוח מעליב את אבא שלי ורוצה שארד אליו לכביש כי הוא לא יודע היכן הוא נמצא ואין לו זמן !? בושה וחרפה.
אף אחד לא טרח להתקשר אלי ולומר לי כי המשלוח התעכב כדי שלא אבזבז יום עבודה ושכר של יום עבודה. מי יפצה אותי על יום העבודה הזה? הם?
ערוץ הקניות, בתור חברה שמפרסמת את עצמה ואת המוצרים שלה והשרות הלקוחות איכזבה אותי, את חבריי ומשפחתי בתור הרצון שלנו לרכוש מהם מוצרים
מכאן אפשר להבין שערוץ הקניות נראה לי מתחיל ומסתיים בטלויזיה ובהרבה דיבורים.
חבל !!!!
מפליא אותי כמו כן איך עם שירות כזה ערוץ הקניות שורד הרבה זמן. יכול להיות שזו פאשלה חד פעמית?! לי זה לא נראה.
ערוץ הקניות יכול להגיד שאת שלהם עשה והעברו הזמנה ולהאשים את הספק אולם, אותי שצרכן וכלקוח לא מעניין אותי מי אשם אלא מבחינתי אשמה החברה ממנה קניתי את המוצר שזה ערוץ הקניות (21). כמו כו מי שמחייב אותי בתשלום זה גם ערוץ הקניות.כי לחייב אותי בכסף עשו באופן מיידי ובלי שום בעיות.

אף דרשתי הסבר ופיצוי אך את שניהם עד היום לא קיבלתי ושם התייחסות שראויה לציון.
מכתב זה ומכתב לוואי נוסף יועבר למועצה לצרכנות ותפוצה באי-מייל לכל מכריי.

פינקר עוזיאל

עוגמת נפש,עלבון והפסד יום עבודה סוג הנזק :
פיצוי על הפסד יום העבודה ועוגמת הנפש והעלבון של אבי. פתרון נדרש :

ערוץ הקניות שירות לקוחות

, תגובה:
תלונה נשלחה לחברה, תגובתה בהמתנה
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה