פרטי התלונה

תלונות ערוץ הקניות

תלונות ערוצי טלוויזיה

תלונות טלויזיה

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
אי אספקת מוצר שהוזמן. נושא התלונה:
גרינברג ראובן שם/כינוי:
אזור הדרום אזור:
תיאור הבעיה:
הזמנתי כורסה בתאריך 14.07 הובטח שאקבלה תוך 14 יום .
במאריך 3.8 הובטח שתגיע .ב-4.8 דובר והובטח שתגיע למחרת ולא הגיעה התקשרו שוב והובטח שתגיע ב-11.8 ושוב לא הגיעה .גם לא הודיעו טלפונית שלא מגיעים.
התרוצים של המוביל ''היום חליתי, בפעם שניה לא הספקתי ,ולשאר לא עונים.
לערוץ הקניות בשרות לקוחות תשובה לקונית נחזור אליך תוך 48 שעות .וכמובן שאני ללא תשובה וללא מוצר ואת העלות שילמתי.
פיצוי על מידע שקרי סוג הנזק :
מאחר ולא קבלתי את המוצר לאחר 29 יום אני דורש לקבל את כספי איני מאמין לספק. פתרון נדרש :

ערוץ הקניות שירות לקוחות

, תגובה:
תלונה נשלחה לחברה, תגובתה בהמתנה
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה