פרטי התלונה

תלונות ערוץ הקניות

תלונות ערוצי טלוויזיה

תלונות טלויזיה

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
מזרן פגום נושא התלונה:
אזור השפלה אזור:
תיאור הבעיה:
לפני כשנה וחצי קניתי דרך ערוץ הקניות מזרן שלפי פירסומם בטלויזיה השווי שלו 3,500 שקל והמחיר ששילמתי הוא 1,300 כזכור לי. המזרן נקנה עבור בני שגר מחוץ לבית ובא פעם בשבועיים הביתה. בקיצור פניתי אליהם ובאו לבדוק את המזרן והסכים איתנו שהקפיצים פגומים. ביקשתי החזר של כסף או החלפה למזרן. והתשובה היתה שאני צריכה להוסיף כסף למזרן אחר ובנוסף לשלם הובלה. לא מקובל עלי בשום אופן . הובלה כבר שילמתי וגם על המזרן וגם יש אחריות ל-10 שנים. אם רציתי לקנות מזרן יותר יקר לא הייתי קונה בערוץ הקניות.
אני חושבת לפנות בימים אלו לבית המשפט לתביעות קטנות . פשוט חבל שמטרטרים את הלקוחות ובלי צדק.
מה שבטוח זה שבחיים אני לא קונה יותר בערוץ הקניות וגם לא מקורביי ששמעו את הסיפור.
תודה רבה
אדריאנה מחני

ערוץ הקניות שירות לקוחות

, תגובה:
תלונה נשלחה לחברה, תגובתה בהמתנה
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה